13/4/2025
5
Goede ontvangst en vriendelijk. Wegens omstandigheden kon ik pas een dag later de wagen afhalen, geen probleem ik kon de wagen 1 dag nadien binnenbrengen.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
10/4/2025
4
Ik heb geen opmerkingen alles is vlot verlopen en de medewerker heeft zijn best gedaan als ook het hele team dat er werkt je word er vriendelijk ontvangen en geholpen bedankt Mercedes team
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
10/4/2025
5
Alles volgens afspraak verlopen dus top
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
9/4/2025
3
Niet zo professioneel. Afspraken nl offerte worden aangepast als ze later worden uitgevoerd. Ik begrijp dat jullie technische zaken dienen uit te testen maar daartegenover staat een prijs. Meestal is de klant daar niet van op de hoogte, ik heb het moeilijk als men niet transparant is van bij de aanvang. Jullie hebben daar werk te doen!
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
9/4/2025
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
9/4/2025
4
Goed. Het duurde misschien iets langer dan aangegeven, maar mijn wagen werd gepoetst afgeleverd. Da's een fijne service die enorm geapprecieerd werd.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
9/4/2025
4
Perfect.....alhoewel volmaaktheid een utopie is , en nooit bereikt kan worden, zoekt men bij Mercedes de goede richting.... Doe zo voort! PS Spijtig dat de prijzen nog altijd wat te hoog liggen voor de normale Belgische gepensioneerde! Hier misschien tussendoor individueel een kleine geste gunnen? xxx
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
9/4/2025
5
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
7/4/2025
5
uitstekende service door xxx
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
5/4/2025
4
Très bon service. Dès le départ, facilitée d'avoir une personne parfaitement bilingue au téléphone et très professionnelle. Ensuite prise en charge par mail pour tout confirmer. Affin de justifier leur devis, envoi d'une petite vidéo expliquant le problème et la pièce à changer. Et finalement réparation parfaite apparemment. Le seul bémol est peut-être le prix mais cela semble être malheureusement partout le cas. Je reste cliente sans hésitation.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
5/4/2025
5
Ik had een panne met mijn nieuwe xxx, de omvormer van wisselstroom naar gelijkstroom was stuk. De herstelling werd naar goede gewoonte van xxx correct uitgevoerd, een vervangwagen werd mij aangeboden. Er werd van de gelegenheid gebruik gemaakt om een totale software update uit te voeren. Al deze werkzaamheden vallen onder de fabrieksgarantie. Ik beveel xxx aan iedereen omwille van hun perfecte totaal werking.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
4/4/2025
5
Vlotte en correcte alhandeling van verkoop tot en met ophaling
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
4/4/2025
5
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
4/4/2025
5
Al jaren zeer tevreden over deze garage. Speciale vermelding voor xxx voor de goeie zorgen en uitstekende service tijdens dit onderhoud
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
4/4/2025
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
4/4/2025
5
Vriendelijk, volgens afspraak, niets op te merken!
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
4/4/2025
5
J'ai fait beaucoup de garages mais je dois avouer que je mets xxx on top , d'ailleurs c'est ma quatrième Mercedes
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
4/4/2025
4
Algemeen positief. Vriendelijke mensen. Een minpunt: geen reservewagen als wagen onder garantie in de werkplaats moet blijven voor herstelling of vervanging van onderdeel onder garantie.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
4/4/2025
4
Kan toch beter voor een merk dat zichzelf zo graag presenteert als het beste wat er op de markt te vinden is. Met name de informatieverstrekking betreffende de uitgevoerde taken, de bereikbaarheid (communicatie) en de duur van de interventies zijn lang niet altijd wat er van verwacht wordt.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
4/4/2025
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
4/4/2025
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
23/3/2025
5
Zeer tevreden over de ganse lijn over de service. TOP team
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
21/3/2025
5
Ik had niet veel tijd, en wilde snel offerte zonder al te veel rompslomp. Daarbij werd ik correct en zonder opdringerigheid geholpen.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
20/3/2025
5
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
20/3/2025
5
professioneel. Goede duidelijke uitleg bij aankoop en afgifte van de wagen.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
20/3/2025
5
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
20/3/2025
4
Très bon contact... Pas de chance pour moi, un problème software avec la voiture mais ils ont réagi très rapidement, un excellent service donc...
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
20/3/2025
5
very pleasant. Complete presentation of the car and its functionalities
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
20/3/2025
5
Very satisfied, the shopping experience was good; however, I waited a long time, but I was well accompanied by my xxx.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
20/3/2025
3
Verliep over het algemeen vlot, goede opvolging van vragen, duidelijke offerte. Communicatie omtrent levertermijn en opvolging van levering verliep niet vlot (deel hiervan kan te wijten zijn aan de leasing maatschappij).
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
15/3/2025
5
betrouwbaar en professioneel werk
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
11/3/2025
5
Tout était parfait, aussi bien l'accueil que la présentation de la voiture!
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
8/3/2025
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
3
De totale ervaring is maar matig door het process tussen de bestlling en de levering. Tot de bestellin was alles heel goed (contact met team, testrit, offerte, ...). Daarna was ik goed op de hoogte gebracht van de leveringsdatum via de site van Alphabet tot alles op xxx stopped. Ik moest daarna zelf naar informatie over de levering zoeken en kreeg van Mercedes eigenlijk nooit meer een update met een leveringsdatum. Aangezien het nog ~5 maanden heeft geduurd tot de effectieve levering is het heel vervelend omdat het dan bvb moeilijk wordt om vakantie te plannen. Eens de auto beschikbaar was ging het weer prima (gemakkelijk afspraak te maken, vlotte leverings process. Goede uitleg gekregen, ....)
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
6/3/2025
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
5
Goed geholpen om de juiste keuze te maken.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
6/3/2025
4
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
5
Na een technisch mankement aan mijn wagen (koeling) kreeg ik een prijsofferte waarbij deze integraal werd betaald via de garantie. Het onthaal en technische uitleg over wat ging gebeuren verliep heel positief. Misschien spijtig dat er geen vervangwagen was omdat het herstel toch wel wat tijd vroeg.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
5
alle vernoemde problemen werden opgelost
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
28/2/2025
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
28/2/2025
5
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
27/2/2025
5
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
27/2/2025
5
Ik ben goed ondersteund geweest bij de aankoop van mijn xxx Mercedes. Dit geldt ook voor wat betreft de aanvraag van de premie voor elektrische voertuigen.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
24/2/2025
3
Overall it is a standard car maintenance service and all what's needed is done. I asked to fix a minor thing which seemed to be obviously easy to repair but the answer was that it requires the whole part to be replaced. That didn't convince me. For the rest ok.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
24/2/2025
5
Goede communicatie, klantvriendelijke personeel.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
23/2/2025
2
Er gebeuren systematische vervangingen zonder dat dit nodig is door het minimale aantal gereden kilometers. Het is een opgelegd pakket, nodig of niet. Dit is niet correct. Rekening van om en bij de xxx euro voor een onderhoud na xxx jaar ( nieuwe wagen, geen occasie) en xxx km per jaar gereden.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
22/2/2025
4
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
16/2/2025
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
16/2/2025
3
Beste, Met afspraak toch 2.45 u gewacht op wagen ( batterij vervangen) = te lang. Blijkbaar was de wagen al vroeger klaar( zag hem op de parking staan)toen ik ging horen hoe het zat vertelde u medewerker dat de rekening nog niet gemaakt was. Mvg
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
16/2/2025
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
16/2/2025
5
Vriendelijk onthaal en ook goed en zo snel mogelijk geholpen door de garage
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
15/2/2025
4
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
8/2/2025
5
Heel vriendelijk en behulpzaam personeel
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
8/2/2025
3
communicatie laat te wensen over; Wachttijd voor een afspraak veel te lang
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
8/2/2025
5
Prise en charge tout de suite.serviabilite.correct.a l écoute.proposition de café .
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
7/2/2025
5
Vriendelijk Behulpzaam Efficient
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
7/2/2025
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
7/2/2025
5
positieve ervaring geen problemen alles hersteld zoals gevraagd. wel lange wachttijden vooraleer je kan langsgaan
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
7/2/2025
5
Perfecte service, zoals het hoort.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
6/2/2025
5
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
6/2/2025
5
Goed en vriendelijk geholpen.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
6/2/2025
5
Prima, uitstekende service en uitleg over de uit te voeren werkzaamheden.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
6/2/2025
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
5/2/2025
5
Top ! Zowel inzake afspraken als uitvoering van het werk. Ook knappe feedback via filmpje.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
30/1/2025
4
Te lange wachttijd voor een afspraak
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
29/1/2025
1
ETANT FRANCOPHONE( DE xxx)J ESSAIE DE ME FAIRE COMPRENDRE EN NEERLANDAIS,ORALEMENT AVEC LE VOCABULAIRE APPRIS LORS DE MES xxx ANNEES PASSEES A LA xxx.MES CONNAISSANCES LIMITEES M'EMPÊCHENT DE COMPRENDRE TOUS LES MOTS (VOCABULAIRE,INTONATIONS,MOTS ET TERMES FLAMANDS ) je n'obtiens que peu d'aide de certaines personnes à l'accueil;dès lors celà se reporte sur la qualité de l'exécution de l'entretien et surtout d'une Bonne réparation ! (TROIS PRESENTATIONS CHEZ VOUS (ET AU CONTRÔLE TECNIQUE !!)POUR UNE LAMPE DE FEUX DE CROISEMENT !!!) Pour xxx €,celà vaut bien un service Mercedes de niveau acceptable,n'est-il pas !
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
28/1/2025
4
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
27/1/2025
5
zeer vriendelijk onthaal, en duidelijke uitleg. Goede service
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
27/1/2025
5
Rien à redire, tout était parfait.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
27/1/2025
3
jammer dat men zegt je auto door de carwash te rijden... gebeurde ook... maar er zaten strepen van een vettig product op de wagen. die gaan er niet af met te wassen... heb die plekken moeten polieren... jammer !!! PS ik heb er trouwens toen iemand bijgehaald om het te duiden... deze kwam kijken en gaf als reactie... ik neem een foto en geef het door want dit mag niet En ik kon vertrekken... sorry ook dat had anders gekund denk ik dan
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
27/1/2025
3
Er moet intern beter gecommuniceerd worden. Het probleem werd later uitstekend opgelost
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
27/1/2025
3
Service punt kan veel proactiever zijn om de status van depannage/herstelling mee to delen aan de klant. Er werd me beloofd dat ik terug gebeld zou worden maar dat is nooit gebeurd. Ik moest steeds zelf contact opnemen.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
27/1/2025
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
27/1/2025
4
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
27/1/2025
4
Tevreden! De remschijven en blokjes waren versleten, wat ze keurig hebben vermeld en waarvoor ze eerst mijn goedkeuring vroegen voordat ze deze vervingen. Een 5e ster zou ik toekennen als de wachtzaal iets beter was ingericht voor mensen zoals ik, die ervoor kiezen om ter plaatse te wachten maar graag willen doorwerken tijdens het onderhoud.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
27/1/2025
5
Zeer positief. Alle taken afgewerkt zoals gepland en volgens de MB procedures.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
27/1/2025
4
Correct, beleefd en efficient.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
27/1/2025
1
Besteltijd van de onderdelen was 3 dagen, ik ben mijn wagen xxx dagen kwijt geweest. Als je weet dat een vervangwagen bij xxx +-xxx euro/dag kost... had dit eenvoudig xxx€ kunnen kosten enkel aan de vervangwagen. xxx wist niet waar het probleem vandaan kwam en heeft dit moeten bespreken met MB. Hierna wouden ze mij een offerte maken, maar gelukkig wist ik dat er nog verlengde garantie op mijn wagen was. Hierdoor is de herstelling wel kosteloos uitgevoerd, maar binnen 2 maanden verloopt de verlengde garantie. De persoon die ik nodig heb om te bespreken of deze garantie nog te verlengen moet nog steeds reageren op de (xxx+ ) mails die in xxx 2024 al verstuurd zijn met de vraag om dit te verlengen (ook wegens aanhoudende problemen en algemene ontevredenheid over de kwaliteit). Moest u overwegen om klant te worden van xxx dan kan ik u zeker en vast een rechtsbijstandsverzekering aanraden. Hiermee kan er dan geprobeerd worden een correcte herstelling af te dwingen als xxx de gemaakte afspraken niet nakomt. Helaas kan dit wel langer aanslepen dan dat de standaardgarantie duurt (2 jaar). Geen aanrader, zou het nooit opnieuw doen. Niet wat betreft de auto (zeker niet als concurrenten tot wel10 jaar garantie geven) en ook niet de garage (ik hou ervan als afspraken nagekomen worden en er ook correct gecommuniceerd wordt).
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
22/1/2025
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
22/1/2025
3
De laatste 2e maal liep er van alles mis met de afspraken. Bij mijn bandenwissel in november diende ik 3uur te wachten en kreeg geen uitleg. Nadien kwam ik te weten dat het was omdat mijn banden verkeerdelijk gestockeerd waren in xxx en nog dienden gehaald te worden. Dit kan uiteraard gebeuren, maar ik vind het onbegrijpelijk dat men mij gewoon laat wachten zonder een woordje uitleg. Op die manier koste het me een afspraak met een klant. De 2e keer bood ik mij aan voor het onderhoud en bleek er een dubbele boeking. Het was ook weer ter plaatse dat ik voor voldongen feiten werd gesteld. Weet dat ik altijd mijn fietsrek en fiets installeer als ik mijn wagen moet achterlaten. Omdat de afspraak niet doorging kon ik nadien thuis alles terug afbreken Wat mij nog het meest gestoord heeft was het onprofessioneel antwoord op mijn vraag wat ik moet doen om mijn tolkastje voor Frankrijk te laten functioneren. De medewerker ging het navragen en ik hoorde het antwoord op de achtergrond:" komt omdat zijn voorruit het signaal niet doorlaat." Toen ik dat hoorde vroeg ik de medewerker om diegene die de uitspraak deed te spreken. Toen hij hem niet wou halen gaf ik hem mee dat ik niet gediend was met zo een apathisch antwoord, zonder de intentie om mij ook maar enigszins te willen verderhelpen. Dit zou betekenen dat geen enkele Mercedes door automatisch de tolpoortjes zou kunnen rijden... De medewerker zou persoonlijk op zoek gaan naar een antwoord en me informeren. Toen ik naar de volgende afspraak kwam deed ik navraag maar bleek hij in verlof. Ik weet dus niet of hij gezocht heeft want hij heeft me nooit gebeld. Ik ben dan via een andere medewerker terecht gekomen bij de Werknemers die me wel verder konden helpen en zelfs de moeite deden om aan mijn wagen de plaatsen aan te duiden waar de ontvangst wel zou moeten lukken. Dit noem ik danseres wel een voorbeeld van perfecte service, zoals ik van Mercedes gewoon ben en ook verwacht.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
22/1/2025
4
Ik had na 'totaal verlies' van vorige e-auto dringend en liefst zonder wachttijd een nieuwe auto nodig. Niet alleen het uitgebreid aanbod van stockwagens, maar ook de bereidheid om (tijdens het bestelproces via de leasing maatschappij) mijn uiteindelijke keuze te reserveren, was voor mij een reden om de score 4 van tevredenheid te geven. Waarom geen 5*? De elektrische auto's hebben een uitgebreid pakket aan interessante modaliteiten die het rijcomfort mogelijk maken. Bij de aflevering is er een toelichting van de modaliteiten, evenals instructieboekjes, filmpjes op website, enz... Maar desalniettemin blijft het voor de (iets) oudere klanten niet eenvoudig om al die modaliteiten binnen een vrij korte tijd te ontdekken. Mocht de groep van xxx één iemand kunnen vrijstellen om tussen de aflevering van de auto en de komende weken op een meer persoonlijke manier die klanten bij te staan, dat zou ik dat persoonlijk een zeer grote meerwaarde vinden die men klantentrouw (keuze volgende auto) in belangrijke mate zouden beïnvloeden.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
22/1/2025
4
graag een beetje uitleg over de faktuur na beeindiging van de werken
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
22/1/2025
5
Zeer vriendelijk. Snel antwoord op vragen betreffende aankoop wagen, uitleg wagen, ...
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
22/1/2025
4
Vriendelijk, behulpzaam een warm welkom gevoel
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
22/1/2025
5
Alles volgens planning verlopen.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
Ik ben zeer tevreden met het onderhoud, maar ik had een afspraak gemaakt online en die bleek dan toch niet mogelijk op de dag van de afspraak, men heeft dan de auto 2 dagen later ertussen genomen, waarvoor dank, maar het kan wel van eerste keer correct zijn qua afspraak, er is idd iets foutgelopen aan mercedes kant... maar in alle manieren was het goed vastgepakt, zeer vriendelijk en oplossingesgericht
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
4
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
Zeer vriendelijk en efficient!!
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
Zeer goede ontvangst. Auto was klaar zoals voordien afgesproken. Snelle service. Alles top! Een aanrader!
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
Heel vlot, goed geholpen.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
Top service, en vriendelijk personeel
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
Afdoend geholpen maar had graag beter op de hoogte gebracht vooraf hoe lang herstelling zou duren.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
Goede en vlotte vriendelijke service
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
4
Effecient, perfect verlopen
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
Super ervaring zoals altijd, 100% tevreden.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
Goed geregelde afspraak, geen verrassingen in de rekening, en een soepele service. Prima. Enig puntje van zorg : de afspraak voor onderhoud moet je weken (zeg maar maanden) op voorhand boeken , en zeker voor dat de wagen dat zelf aangeeft.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
3
Bij het aanbieden van de factuur voor onderhoud merkte ik dat het uurloon aangerekend was hoewel ik een onderhoudscontract had. Op vraag van een prijsofferte voor een webcam bleek dat het niet mogelijk was op mijn type auto, een xxx wat ik eigenaardig vond.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
20/1/2025
4
goede ontvangst, voldoende uitleg
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
14/1/2025
5
Excellent accueil par xxx qui a fait le maximum pour nous trouver les véhicules de stock qui correspondaient à notre demande.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
14/1/2025
5
vriendelijk, flexibel en eerlijk zowel bij het maken van de keuze van de wagen als bij het leveren van de wagen
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
13/1/2025
5
Heel fijne, warme en professionele aanpak. Zowel bij bezoek showroom, testrit, bestelling als afhaling.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
13/1/2025
1
Mijn wagen is veel te laat geleverd en geen enkele communicatie verliep normaal na de bestelling
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
13/1/2025
5
Bonjour j'ai rien a dire du mal tout c'est tres bien passe c'est la troisieme voiture que j'achete chez vous.merci pour tout.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
13/1/2025
5
I recently took delivery of my new vehicle, and I couldn't be more impressed with the service provided by xxx. From the moment I walked into the showroom to the day of delivery, every step was smooth and professional. The team was knowledgeable, attentive, and made sure all my questions were answered. They kept me updated throughout the process and ensured the car was delivered on time and in perfect condition. A special thanks to xxx and xxx for their outstanding support and attention to detail. Their commitment to customer satisfaction truly stands out! I'm thrilled with my new car and would highly recommend xxx to anyone looking for a seamless car-buying experience. Thank you for exceeding my expectations!
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
6/1/2025
5
I am very satisfied with my last experience at Mercedes Service point in xxx. It was easy to schedule the appointment by phone. All the work happened on the planned time. They have a very nice waiting zone where I stayed working while waiting. All the staff was very professional.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
6/1/2025
2
Het contact met de medewerker liep niet altijd even soepel. Ik kreeg als klant niet het gevoel dat ik belangrijk was omdat ik slechts naar een stockwagen kwam kijken. Er werd weinig moeite gedaan. De auto stond achterin en was beperkt zichtbaar. Een testrit kon, maar bij aankomst bleek de auto verkocht en mocht in wel met een gelijkaardig model rijden. Gezien de auto via leasing aangekocht werd, liet de bestelling op zich wachten. Op een bepaald moment kreeg ik als eindklant dat er de bestelling geannuleerd zou worden, terwijl ik alles binnen mijn mogelijkheden correct gedaan had. Op de vraag om een trekhaak te plaatsen, was het antwoord nee omdat er bij mercedes nog geen trekhaak beschikbaar was. Bij navraag bleek dat andere mercedes garage deze wel door derden lieten plaatsen. Uiteindelijk heb ik dan via een xxx garage een trekhaak laten plaatsen. Kortom kreeg ik als klant niet het gevoel klant te zijn bij een premium merk.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
20/12/2024
5
Een hele positieve ervaring met al de medewerkers van xxx waar ik tijdens het aankoopproces mee in aanraking kwam.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
19/12/2024
4
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
19/12/2024
2
De vervanging van de winterbanden duurde veel langer dan voorzien (meer dan 2 uur ipv 1 uur). Dat had kunnen gecommuniceerd worden. Bovendien toen ik aan de xxx kwam, zag ik mijn sleutel liggen en vertelde de medewerker me dat die er al 20 minuten lag... Ik heb tijdens het wachten een confidentiele meeting moeten doen en vroeg aan de balie een vrije ruimte. Die kreeg ik toegewezen om dan tijdens mijn meeting uit die zaal weggejaagd te worden door één van jullie medewerkers... ik heb die nodig, u moet hieruit ... ik vond dit erg ongepast gedrag naar een klant toe en het bracht me in de problemen tijdens mijn meeting, want de medewerker bleef gewoon in de deuropening staan tot ik opkraste.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
19/12/2024
5
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
19/12/2024
4
Zeer flexibel en profecioneel
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
18/12/2024
5
Vriendelijke en bekwame medewerker die ons de nodige vragen beantwoord heeft ivm de wagen.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
18/12/2024
5
Perfect. Aangename wachtruimte en niet té lang moeten wachten. Vriendelijk personeel.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
18/12/2024
2
Onderhoud, service en ontvangst is prima. Daarvoor krijgen jullie 5 sterren. Het 's ochtends vinden van een parkeerplaats op de parking is een drama. Niet alleen voor mij maar ook voor de andere klanten. Ik heb dit al verschillende keren gemeld maar er wordt blijkbaar niets aan gedaan. Sterker nog, het wordt alleen maar erger. Het gevolg is dat iedereen ligt te zoeken, dubbel geparkeerd staat, elkaar blokkeert, klaxoneert en het is gewoon wachten op een incident. Buiten de poort op straat parkeren is ook geen optie. Daar staat het ook vol of moet je door de modder. Volgende keer parkeer ik mij gewoon bij de xxx garage naast de Mercedes garage. Daar is wel plaats en het bezorgt me veel minder stress.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
17/12/2024
3
Veel te duur. Sleutelbatterij werd ongevraagd vervangen. Ruitenvloeistof werd gefactureerd maar was randvol
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
17/12/2024
4
Totale plaatje, van ontvangst tot overhandiging en uitleg nieuwe wagen.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
17/12/2024
5
Excellent service received from the xxx, even found a stock car in xxx for me to not wait for 10 months for my new xxx Well done, keep it up!
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
16/12/2024
5
De ervaring om een uniek speciaal voertuig te krijgen is ten zeerste bereikt. De uitleg en sfeer waren perfect. De medewerker heeft uitermate zijn best gedaan om de verkoop te bewerkstelligen.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
16/12/2024
5
Vlotte onderhandeling. Persoonlijke benadering, wat wij ten zeerste waarderen.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
16/12/2024
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
16/12/2024
5
Uit te voeren werken en bijhorende kosten werden op voorhand doorgegeven. Snelle uitvoering van de werken, goede communicatie bij het binnenbrengen en ophalen van mijn wagen
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
16/12/2024
5
vlot, duidelijk en aangenaam
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
16/12/2024
5
Uitstekend over de ganse lijn.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
16/12/2024
4
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
12/12/2024
5
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
10/12/2024
5
Zowel sales- als aftersales zijn zeer correct en bereikbaar
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
10/12/2024
4
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
9/12/2024
3
Accueil agréable, mais pas dans ma langue maternelle. Reception du véhicule effectuée en anglais pour une concession qui se veut être le garage reference de notre groupe en xxx. Malgré les efforts du representant du garage, les explications des fonctions du véhicule ont été limitées. Le véhicule n'etait pas propre et une équipe du garage a du être appelée pour corriger le tir.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
4/12/2024
4
Afspraken worden volkomen nageleefd.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
4/12/2024
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
3/12/2024
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
3/12/2024
5
De xxx hielp mij heel vriendelijk. De persoon van het xxx was heel aandachtig naar mijn verhaal en was heel duidelijk in het uitleggen van het probleem en de opvolging achteraf.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
3/12/2024
3
Ik ben geweest voor een bandenwissel. Afspraak was om 14.00u. Ik kan op de app volgen waar mijn auto staat. Ik heb gemerkt dat de wissel om 15.00u gedaan was (wagen stond terug op de parking). Ik heb dan nog één vol uur moeten wachten op mijn (dure xxx€) factuur. Twee uur voor een bandenwissel is toch echt veel te lang.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
3/12/2024
3
Tres bonjour contact/communication/ reaction avec le dept. xxx
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
3/12/2024
5
Het zou ook leuk zijn dat we uitgenodigd worden naar jullie evenementen. Ik ontvang jullie mails niet...
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
2/12/2024
3
Très bon contact avec le xxx et bon suivi. J'enlève 2 étoiles car au moment de la réception de mon véhicule, la personne ne parlait pas français donc pas eu de bonnes explications sur l'utilisation de celui-ci, j'ai du prendre le manuel de la voiture pour savoir comment certaines choses fonctionnaient, dommage il faudrait corriger cela à l'avenir.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
26/11/2024
3
Duurde allemaal erg lang !
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
20/11/2024
4
Professioneel en een goede aankoopbegeleiding
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
19/11/2024
5
ik ben tevreden ; het onthaal was vriendelijk en werd snel bediend
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
19/11/2024
5
Snel en vriendelijk geholpen
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
19/11/2024
1
brief geschreven met klacht
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
18/11/2024
5
over de ganse lijn tevreden
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
18/11/2024
5
Door de commerciele en technische dienst zeer goed begeleid en als klant kan ik vaststellen dat er tegenover enkele jaren geleden een nieuwe wind waait
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
7/11/2024
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
5/11/2024
5
ontvangst was fijn, er was koffie. Timing onderhoud was stipt
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
5/11/2024
1
Dealer was op zich ok, maar ik rijd nu met een xxx omdat Mercedes xxx jaar lever tijd had
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
4/11/2024
5
Zeer tevreden , was snel verder geholpen alleen beetje duur maar dat is te verwachten bij mercedes veronderstel ik ?????
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens