16/7/2024
5
Alles prima in orde en vriendelijke medewerker
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
15/7/2024
5
le service était parfait, en tant que non Belge, j'ai apprécié que la livraison et la documentation soit en francais
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
11/7/2024
1
mijn zomerbanden wissel op xxx werd wel vlot uitgevoerd ECHTER vandaag in xxx heb ik mijn achterste banden moeten vervangen omdat ik drukverlies had. De garagist hier merkte op dat het loopvlak van de banden ongelijk verslijt vertoonde en het risico inhield tijdens de autostrade rit naar huis te ontploffen. Tijdens mijn rit naar mijn vakantiebestemming had ik al aan mijn stuurwiel vibratie gevoeld. wat ook een indicatie van de toestand van de banden zou kunnen geweest zijn. Zoals U kunt lezen geen prettige vakantie ervaring., daarom maar 1 ster. slijtage mogelijk zouden
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
10/7/2024
5
De medewerkers zijn zeer vriendelijk en hebben een goede basiskennis van de autotechniek. De auto is binnen de vooropgestelde termijn onderhouden. Ik heb niet langer moeten wachten dan voorzien. Er is met zorg aan de wagen gewerkt. (onder de motorkap is alles netjes, het interieur is proper, de vloermatjes liggen netjes,...) Alleen stel ik me de vraag waarom een Mercedes jaarlijks op onderhoud moet, terwijl concurrerende merken de onderhoudsinterval op 2 jaar staat? Dit heeft uiteraard niets met xxx te maken.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
9/7/2024
5
Heel fijn ontvangen en zeer goede info over de auto gekregen bij afhaling
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
9/7/2024
5
Perfect! Zeer goed onthaal en auto was vroeger klaar dan voorzien. Een garage waar iedereen zeer vriendelijk is. Een aanrader.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
9/7/2024
5
zeer goede uitleg gekregen met het nodige geduld ;-)
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
9/7/2024
3
De receptie kan veel beter. Aangezien de vorige keer alle communicatie via mail liep en toen ik op het afgesproken tijdstip voor winterbanden kwam, stond ik niet in de planning, waren de banden er niet en heb ik moeten aantonen dat ik gemaild had. Auto 2 dagen moeten blijven voor banden dus. Daarom heb ik deze keer het zekere voor onzekere genomen. Eerst gebeld, nadien op jullie vraag een mail gestuurd (omdat er stukken moesten besteld worden), een week later nog even gemaild om te horen of mijn mail was toegekomen en dan maar 2 dagen later gebeld om te horen of het allemaal in orde was. Na even zoeken in de mails bleek dit in orde. Niet echt top he? De reden dat ik 3 sterren geef en geen 2 is omdat er telkens 1 persoon - xxx - is die mij belt op een correcte manier en de koe wel bij de horens vat. Hij verdient 5 sterren, deze service niet.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
8/7/2024
1
The car was delivered with several failures which were not solved despite of 2 service visits.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
8/7/2024
2
Ik rijd al xxx jaar met Mercedes en heb altijd 5 sterren gegeven. Deze keer ging ik mijn nieuwe auto ophalen en na 1 km bleek er krachtverlies van de motor te zijn. Verder rook mijn wagen helemaal niet 'nieuw'. Er hing een heel sterke parfumlucht die van de matten bleek te komen en waar ik ook hoofdpijn van kreeg. Een nieuwe auto met parfum op de matten (ik kreeg de uitleg dat ze die waarschijnlijk in het fabriek gekuist hadden - bij een nieuwe auto??). De auto een week kwijt geweest voor herstelling. Ik kreeg een vervangwagen maar een week later ook een telefoontje van Mercedes xxx met de vraag 'wat ik met hun auto had gedaan'? Blijkbaar was de vervangwagen geboekt als 'testrit'. Iedereen is altijd zeer vriendelijk, dat wel, maar ik moest elke dag zelf contact opnemen om nieuws te krijgen, ik heb dat ook gemeld. Er werd beloofd mij terug te bellen maar dat gebeurde nog niet. Nadat ik de herstelde wagen ging ophalen, kreeg ik na 1 km de melding dat ik mijn eerste onderhoud 'A' met 250 km had overschreden. Een nieuwe wagen? Hij had nog niet eens 250 km gereden Dit alles maakt dat ik er - nu nog steeds - niet zeker van ben of de auto wel nieuw is. Verder werkt mijn apple car play niet optimaal. Hij valt (zelfs met kabel - zonder kabel werkt het helemaal niet) regelmatig uit waarna ik hem soms een uur lang niet kan gebruiken. Dat kan niet als je zoveel op de baan bent en de weg moet zoeken. Iedereen heeft mij altijd zeer vriendelijk geholpen in de garage, maar het is toch voor het eerst dat ik er dit keer aan twijfel of mijn volgende wagen nog wel een mercedes zal zijn.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
2/7/2024
1
3 heures pour le remplacement d'une batterie
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
2/7/2024
5
alles volgens afspraak vlot verlopen
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
2/7/2024
4
Algemeen goed maar zeer duur! Parking te klein - je weet niet waar je wagen neer te zetten.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
2/7/2024
5
De ervaring is erg positief. Steeds duidelijke snelle en correcte informatie.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
2/7/2024
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
2/7/2024
5
Uitstekende dienstverlening, correcte behandeling en vriendelijk personeel
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
2/7/2024
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
21/6/2024
4
prima bij de aankoop maar 1 keer contract getekend liep het moeizamer
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
19/6/2024
2
ik moest langskomen wegens de xxx koelvloeistof alarmen , men zei kom maar vanaf 8u langs toen ik langskwam, moest ik meer dan een uur wachten voor er iets gedaan werd, omdat er eerst goedkeuring van de leasing moest komen voor leas wagens stel ik voor dat U eerst goedkeuring vraagt en dat de klant dan pas langskomt zodat er niet onnodig gewacht moet worden
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
18/6/2024
3
De uiteindelijke interventie was vlot en correct. Daarvoor zijn echter veel communicatie- en afspraak fouten gemaakt zowel ter plaatse als per mail en telefoon.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
18/6/2024
4
Aankoop en ondersteuning hierbij is zeer vlot verlopen. Ik heb, zoals weer meer gebeurd de dag vandaag, véél langer dan gepland op wagen moeten wachten. Het was aangenamer geweest mocht communicatie hierover ook iets vlotter en pro-actiever zou gebeurd zijn.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
17/6/2024
5
Hartelijk, spontaan, technisch volledig
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
12/6/2024
4
Vriendelijjk . Goede service
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
12/6/2024
5
Zoals afgesproken , betreft de terugroepactie , werd het uit te voeren werk correct en tijdig uitgevoerd en zonder kosten.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
11/6/2024
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
11/6/2024
5
Vriendelijk personeel, alles verliep zeer vlot en nauwkeurig!
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
11/6/2024
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
11/6/2024
5
Zeer behulpzaam en duidelijke afspraken
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
11/6/2024
2
er is een probleem met de koelvloeistof: dit werd zogezegd verholpen door een nieuwe dop maar dat is niet het probleem; de auto heeft een nieuw reservoir nodig, dus het probleem is niet opgelost. Dit sleept al aan sinds we wagen hebben en dat is ondertussen 17 maanden....
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
11/6/2024
5
Ik ben zeer tevreden bij het verloop van het aankoopproces, geen enkele inspanning van de medewerkers bij xxx was teveel, altijd op eender vriendelijke manier daar om zeer tevreden quotering 5
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
11/6/2024
3
Sensoren blijven foutmeldingen geven ondanks dat er gezegd werd dat dit opgelost zou zijn. Dit geeft sterk verminderde rijveiligheid daar de sensoren niet betrouwbaar zijn.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
11/6/2024
4
Ik werd geholpen door xxx. Dit is een zeer sympathieke en bekwame medewerker. Duidelijk uitleg en doet moeite. De aflevering was een klein minpuntje. Ik moest 3 weken wachten alvorens ik een afspraak tot aflevering kon krijgen. Dit vond ik wat lang, wetende dat de wagen op stock was.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
10/6/2024
4
correcte timing, optimale communicatie en degelijke uitvoering
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
10/6/2024
4
vriendelijk ontvangen door het team, en goede uitleg gekregen over alle functies van de wagen.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
10/6/2024
1
Bijna xxx jaar moeten wachten op mijn auto. Geen enkele update of communicatie rond herhaaldelijk uitstel van leverdatum. Beleefd gevraagd aan de telefoon of het te veel gevraagd was om een mailtje met update te krijgen en redelijk onbeschoft antwoord gekregen. Ophalen van de wagen daarentegen is heel vlot verlopen.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
4/6/2024
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
4/6/2024
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
4/6/2024
4
Tout s'est passé correctement, l 'accueil, le timing et les explications sur le travail effectué.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
4/6/2024
5
Voor mij was dit een uitstekende ervaring. Ontvangst was vlot en professioneel. De geboden vervangwagen was van goede kwaliteit en netjes. Alle gevraagde werkzaamheden zijn keurig uitgevoerd. De wagen was keurig gewassen. Oplevering was op de tijd zoals afgesproken. Dus, alles perfect.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
4/6/2024
5
Snelle service , vriendelijke ontvangst.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
4/6/2024
5
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
4/6/2024
5
Dit keer waren er net renovatie werken aan de gang en bij gevolg wat minder prettig om te wachten .
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
4/6/2024
5
Snelle correcte service en vriendelijk personeel
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
4/6/2024
3
Afspraak maken was geen sinecure(we verbinden je door, we zullen je terugbellen(niks meer gehoord).Getalm aan de onthaaldesk (bij inbooking en uitschrijving) ofschoon er een aantal personen inactief rondhingen. Dit is de eerste keer dat alles zo in de soep draaide, had dit te maken met de verbouwing van de showroom?
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
4/6/2024
5
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
4/6/2024
4
Juist uitgevoerd en net af ge handendeld
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
3/6/2024
5
Zeer vriendelijke ontvangst en afhandeling, geen problemen!
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
3/6/2024
5
Erg klant vriendelijk, aangezien ik steeds heel vriendelijk personeel aan de lijn kreeg telkens ik een update vroeg. De ophaling van de wagen was ook erg fijn. De tijd werd ruim genomen om me alles klaar en duidelijk uit te leggen. Top service voor een ongelooflijk comfortabele wagen.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
3/6/2024
1
Geen oplossing voor een dringende oplaadbehoefte omdat ik mijn laadpas niet bijhad en enkel kon betalen met kredietkaart.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
21/5/2024
1
De afspraak voor het wisselen van de banden (winter ==> zomer) was bewust zo vroeg mogelijk gepland om snel weer weg te zijn. Echter zijn er tijdens de banenwissel twee bijkomende terugroep acties uitgevoerd. Hierdoor ben ik pas na de middag weer kunnen vertrekken. Er is me niet gemeld dat er naast de bandenwissel nog terugroep acties uitgevoerd zouden worden. De terugroep acties stonden al ingepland tijdens het reguliere onderhoud op een latere datum. De bandenspanning van de net geplaatste zomerbanden was lager dan het minimum vermeld aan de binnenkant van de tankklep. (voor 2.4 - Achter 2.5 i.p.v. voor 2.5 - achter 2.7)
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
20/5/2024
5
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
20/5/2024
2
Ik ben eigenlijk niet tevreden .... de wagen werd door Mercedes teruggeroepen omwille van een probleem met de vlotter van de benzinetank .... alhoewel ik totaal geen probleem had met de benzinetank. Na de ingreep maakt de wagen een geluid dat ik nooit had voor de ingreep . Het geluid doet zich voor wanneer ik over een ruwer baan rij maar het is moeilijk te beschrijven en doet zich niet voor op een vakke baan. Ik heb onmiddellijk een mail gestuurd naar de dealer in xxx maar nog geen reactie gehad op mijn email. geeft een geluid
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
16/5/2024
5
Zeer professioneel en correct!
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
14/5/2024
3
Auto stond half uur na binnenrijden al terug op parking, toch nog 1u30 moeten wachten om te betalen. En dan nog kosten aangerekend voor producten die men niet gebruikt hebben!
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
14/5/2024
5
Had software problemen maar deze lijken volledig opgelost door update. Vervangwagen en service was top!
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
14/5/2024
5
Zoals altijd weer een geweldige service bij xxx. Zeer correct personeel, prijzen conform de markt en ze zorgen er altijd voor dat het een unieke ervaring wordt. Er werd mij na het onderhoud van de wagen een video gestuurd waar me uitgelegd werd wat er juist aan de wagen gebeurd was. Ze hebben er een vaste klant bij!
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
14/5/2024
5
Heel tevreden zoals altijd.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
14/5/2024
4
Ondanks een technische fout bij een nieuwe wagen heb ik toch moeten aandringen voor een snelle afspraak
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
14/5/2024
5
Correct en informatief wat betreft het onderhoud zowel ter plaatse als aan telefoon. Vriendelijke medewerkers.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
13/5/2024
5
Mijn wagen werd me toebedoeld door het bedrijf, dus ik heb deze zelf niet kunnen kiezen of bestellen bij de dealer. Levering werd punctueel op ons kantoor uitgevoerd en goede uitleg ontvangen van de afleveraar! Echter, 2 uur later wilde ik vertrekken met de wagen en moest ik mij onmiddelijk naar de garage begeven omwille foutmelding aandrijfsysteem en was de wagen gedurende 1 week bij de dealer om deze te kunnen herstellen.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
13/5/2024
5
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
7/5/2024
3
Ik ben niet zeker dat het probleem opgelost is. In helling kraakt de handrem nog altijd en moet ik rekenen op de stand van de versnellingsbak om zeker te zijn dat de auto niet achteruit loopt.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
7/5/2024
5
vriendelijke ontvangst, efficiente afhandeling
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
6/5/2024
2
Te weinig informatie gehad over wat er standaard in de auto zit. Zo mis ik nu de apple integratie. De auto bevat ook geen dakrails en ik heb er nog steeds niks over gehoord wanneer ze geinstalleerd worden. Als dat tenminste nog de bedoeling is.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
4/5/2024
5
Uiterst professioneel en vriendelijk
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
4/5/2024
5
Geen moeite gespaard; snelle hulp en oplossing! Dank u
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
2/5/2024
4
ik heb het geapprecieerd dat de medewerker, bij het afsluiten van de winkel, alsnog terug is gereden teneinde me aan te spreken wanneer ik me vervolgens 's anderendaags aanbood, had hij al enkele offerten voorbereid
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
2/5/2024
1
Ronduit ontgoochelend. Wagen binnengebracht nav afkeuring wegens roet bij autokeuring. Diagnose : roetfilter dient vervangen te worden. GMS stelt voor roetfilter te vervangen voor een bedrag van xxx Euro. Een grote kost gezien de leeftijd van de wagen ; vandaar mijn vraag of deze herstelling de garantie geeft op een goedkeuring bij de autokeuring. Pas bij nadrukkelijk vragen meldt men mij dat de kans op goedkeuring slechts 50/50 is. Twee bedenkingen :GMS zou dit op eigen initiatief moeten melden ; erger is dat een gerenommeerd merk er blijkbaar niet in slaagt garantie te geven dat vervanging roetfilter tot een positieve keuring leidt.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
2/5/2024
5
Goede opvolging van probleem,
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
1/5/2024
5
Effectief, snel , duidelijk en simpel.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
30/4/2024
4
Ok, maar slechte communicatie over duurtijd onderhoud bij online booking
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
30/4/2024
5
Beste, de enquète werd naar onze fleetafdeling gestuurd en niet naar de bestuurder zelf. Ik kan wel zeggen dat alle bestuurders tevreden zijn over de aflevering van hun nieuwe Mercedes-Benz. Hartelijk dank hiervoor. Fijne dag.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
30/4/2024
5
Correcte afwerking en vriendelijke bediening.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
30/4/2024
3
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
30/4/2024
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
8/4/2024
3
In het algemeen vcrij goed alleen is er toch iets essentieel misgelopen tussen de leasingmaatschappij en xxx waarbij ik een trekhaak als één van de belangrijkste opties wenste en hiervoor een korting werd toegestaan door de garage , alleen heeft xxx deze niet willen accepteren n.a.v. company policies . Bottomline ben ik het slachtoffer hiervan en heb ik geen trekhaak op de wagen. Dit zal me nu xxx euro extra aan persoonlijke uitgaven vragen wat ik wel een enorme meerkost vind , die ik niet had ingecalculeerd.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
4/4/2024
4
Un très bon accueil,satisfait du service
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
2/4/2024
5
gepersonalisserde aanpak; wagen stond klaar; uitstekende uitleg gekregen over het functioneren van de wagen
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
1/4/2024
5
Zoals steeds een voortreffelijke service.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
28/3/2024
3
Ik kreeg mijn info langs de garage. De vertraging bij de levering was aanzienlijk, zeker twee maanden. Zeer weinig uitleg bij de vertragingen.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
26/3/2024
3
ipv 1 uur voorzien , was het onderhoud 3,5 uur en niemand die enige uitleg komt geven of verwittigen. je zit daar maar te wachten op de middag met honger.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
26/3/2024
5
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
26/3/2024
4
Correcte en vriendelijke service.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
26/3/2024
5
Everyone is very involved and engaged. Readiness to hear feedback, immediate reaction to ensure a solution is found.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
26/3/2024
5
Altijd een heel vriendelijke ontvangst & goede service!
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
26/3/2024
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
26/3/2024
4
Ontvangst OK; afhaling kon beter. Men had mij beloofd om te bellen als mijn wagen klaar was. Desondanks
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
26/3/2024
4
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
25/3/2024
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
25/3/2024
5
Heel goed , vriendelijk, goede uitleg , kon niet beter.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
25/3/2024
5
Zeer aangenaam en vlot contact
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
25/3/2024
4
Check in professioneel en correct. Herprogrammeren software gebeurd maar duurde 2 werkdagen. Nadien steeds weerkomend zelfde probleem van niet-functioneren functies. Daar kan xxx niets aan doen maar wel productie Mercedes. Wie lost dit dan uiteindelijk op?.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
25/3/2024
5
Goede begeleiding in de juiste modelkeuze; hulpvaardigheid bij het opsporen van een stockwagen; goede toelichting bij de gebruiksmogelijkheden van de nieuwe wagen.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
25/3/2024
5
Goede uitleg bij aflevering wagen
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
25/3/2024
4
Professioneel en vriendelijk
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
25/3/2024
5
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
25/3/2024
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
25/3/2024
5
Heel goed. Professionele service. Duidelijke uitleg. Heel tevreden!
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
25/3/2024
5
Zeer goede en duidelijke uitleg over nieuwe wagen. Men neemt tijd om de nieuwe wagen te overhandigen.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
25/3/2024
4
Best tevreden geen opmerkingen alles was zoals verwacht mag worden van een Mercedes servicepunt
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
25/3/2024
4
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
18/3/2024
5
De ervaring was correct : Positief : degelijke no-nonsense uitleg van de wagen en correcte beantwoording van mijn vragen Te verbeteren : de medewerker was niet tijdig op de afspraak. Een flesje champagne bij de aankoop van een wagen van deze prijsklasse was welkom geweest
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
18/3/2024
5
Super goed geholpen toen ik de auto kwam ophalen, Toen ik de uitleg kreeg van de auto, en na dat ik was vetrokken. Werd er super goed geholpen.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
11/3/2024
5
Professionele levering, duidelijke uitleg, vriendelijke klantenservice
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
11/3/2024
5
goede ontvangst, goede begeleiding
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
11/3/2024
5
Professioneel, vriendelijk & behulpzaam
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
11/3/2024
5
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
11/3/2024
4
Met betrekking tot de beoordeling van mijn ervaring met xxx ben ik wel zeer tevreden. Ze waren heel duidelijk in hun communicatie. Als ook met het afleveren van de wagen.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
11/3/2024
5
Duidelijke info en heel behulpzaam
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
11/3/2024
5
Prima ervaring qua verkoop, informatie verschaft en algemene service
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
4/3/2024
2
Employé qui fait le strict minimum est qui est à plusieurs reprises absent à des rendez-vous fixés entre nous. Même le jour de la livraison du véhicule, il avait oublié de me dire que la remise avait lieu dans un autre garage à cause de travaux. On se demande qu'elle est encore la raison d'être d'un tel employé chez xxx car on trouve tous les renseignements sur internet et que les remises proposées sont standards.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
4/3/2024
3
Alles liep moeizaam, verschillende diensten werkten niet naar behoren, veel heen en weer gemail zonder resultaten
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
28/2/2024
5
persoonlijk met engagement
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
28/2/2024
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
28/2/2024
4
Mooi resultaat en relatief efficiënt proces. Enige opmerking is de extreem lange wachttijd. Her betrof een lakschade bij nieuwe levering in xxx'23 en de herstelling in xxx'24 pas kunnen gebeuren.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
28/2/2024
5
Opvang door carrosserie zeer snel en goed na voorruitbreuk
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
28/2/2024
5
Alles is verlopen zoals verwacht : helemaal oke.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
28/2/2024
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
26/2/2024
5
Veel tijd voor uitleg en vragen, goed aflevering !
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
23/2/2024
2
Bepaalde opties niet echt duidelijk. Ik had begrepen dat met distronic & line assist de wagen tussen de lijnen van de snelweg semi autonoom ging kunnen rijden, zoals dat het geval was bij mijn vorige wagen (standaard optie op mijn xxx). Ook was ik niet op voorhand op de hoogte gebracht dat mijn wagen ergens anders opgehaald moest worden (omwille van werken )
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
23/2/2024
5
Algemeen een erg fijne ervaring bij het bestellen en afhalen van mijn wagen. Veel informatie gekregen, testrit, ... en bij afhalen van de wagen voldoende tijd om rustig alle nieuwe features te overlopen.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
20/2/2024
5
Flexibel voor voor volgens noodzaak
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
18/2/2024
5
Vriendelijk ontvangen en alle tijd gekregen voor uitleg, perfect
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
15/2/2024
5
aangenaam, vriendelijke ontvangst. Goede service en niet lang moeten wachten tijdens het onderhoud van mijn wagen.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
15/2/2024
5
Accueil service et disponibilité au top
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
14/2/2024
4
My experience in mercedes dealer was good when I selected my car and when I received car. Only problem was that I had to wait for 1 year to receive my car. But it was not an issue in dealer. When I received my car, I couldn't ask some questions since I could consider those questions. But during my drive in Mercedes, those questions were popped up. It is good to have some channel to ask questions any time.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
14/2/2024
5
Je n ' ai été qu'une fois chez le concessionnaire (remise de la voiture). L'accueil, les explication et la prise en main étaient parfait.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
14/2/2024
5
Duidelijke communicatie wat het probleem was, correct afspraken voor herstelling.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
14/2/2024
1
The work procedure was excruciatingly slow, no one was answering my emails. Preventable delays were made that worsened my experience.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
14/2/2024
3
Alhoewel op afspraak duurde een wissel en vervanging van winterbanden meer als 2u.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
14/2/2024
5
de afspraken zijn stip gevolgd: op afgesproken tijd binnen en verwittigd van het einde van de service. vriendelijk onthaal ondanks de regen. ik had graag uitleg gehad over een optie maar het was druk; zal een andere keer binnen stappen
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
13/2/2024
5
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
13/2/2024
5
Reparatie zo goed als terstond uitgevoerd, zonder afspraak.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
12/2/2024
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
12/2/2024
2
Frustrerend. Gebrek aan communicatie. Hautaine houding tov klant.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
12/2/2024
5
goede communicatie over timings en uiteindelijk uitgevoerde werken
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
12/2/2024
4
De mensen waar ik me bij aanmeld om mijn auto binnen te brengen of op te halen zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam en doen hun uiterste best je zo goed mogelijk verder te helpen. Enkel het telefonisch en mailcontact met het algemeen nummer (onthaal) loopt moeizaam: ze staan je heel vriendelijk te woord, maar mails noch telefonische info vinden, in tegenstelling tot wat wordt gezegd, geen doorgang naar de mensen die alles in orde moeten brengen of doorgeven aan de mensen die aan de auto's werken.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
10/2/2024
2
Duur, niet helemaal in orde, slechte communicatie over afgewerkte auto ...
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
10/2/2024
5
Zeer tevreden, beste service, vriendelijk personeel, top kwaliteit werken.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
10/2/2024
4
Ik ben natuurlijk onaangekondigd in de garage verschenen. Het was enkel om een inlichting met betrekking tot het magazijn. Een vriendelijke medewerker drukte tevergeefs op een knop en telefoneerde om verbinding met het magazijn, hij is dan zelf iemand gaan halen, die kon mij niet helpen en is terug naar het magazijn gaan informeren, kwam terug met de boodschap dat ik 's anderendaags mocht terug komen. Gans die procedure heeft ongeveer 45 minuten geduurd. Iedereen was wel uitermate vriendelijk.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
10/2/2024
5
positieve ervaring, werken uitgevoerd zoals afgesproken, goede uitleg over uitgevoerde werkzaamheden, vriendelijk onthaal
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
10/2/2024
4
Tot vòòr een paar jaar vond ik de dienstverlening bij xxx ondermaats. Ik heb dat ook een paar keer (w.o. met een aangetekend schrijven) aangekaart. Ik stel nu vast dat de dienstverlening en bereikbaarheid van de medewerkers er heel sterk is op vooruitgegaan. De laatste twee onderhouden waren top: proactief, klantgericht, duidelijke vooraf informatie over welke werken dienden te worden uitgevoerd en de kost ervan, debriefing,.... Dit is zoals ik het verwacht. Zeer veel dank daarvoor aan iedere medewerker en de leiding.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
9/2/2024
5
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
9/2/2024
5
Snelle service! Time is money..
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
9/2/2024
4
Heel professioneel en klantvriendelijk.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
9/2/2024
5
Goede service en vriendelijk geholpen.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
9/2/2024
5
Ik ben zeer tevreden over de ontvangst en het werk aan mijn auto . maar toch een kleine opmerking . Tijdens het wachten kuierde ik even rond in de tentoonstellingszaal en keek in de etalages er wordt onder anderen eau de toilet voor mannen aan geboden , geen enkele voor vrouwen . is dat niet een beetje vrouw onvriendelijk ? Vrouwen houden er ook van om met een Mercedes te rijden . Vriendelijke groeten ; xxx
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
9/2/2024
4
Vriendelijke ontvangst. Goede uitleg & mooie attentie in de vorm van een fles wijn.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
9/2/2024
3
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
9/2/2024
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
2/2/2024
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
1/2/2024
5
Steeds vriendelijk onthaal en uitstekende service zowel xxx medewerkers.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
1/2/2024
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
1/2/2024
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
31/1/2024
3
Lors de l'entretien, j'ai demandé le remplacement d'une pièce de garniture au niveau de l'essuie glace arrière. Lors de la reprise du véhicule cette pièce n'avait pas ete changée mais rien ne m'a été communiqué. J'ai du moi même revenir au garage pour le signaler. On m'a alors dit qu'on pouvait le commander si je voulais. Cela devrait être automatique et de pas devoir nécessité un follow up de la part du client. on attends que xxx fasse le suivi. on m'a contacté dans l'après midi pour signaler que la pièce serait livrée le lendemain. Apres m'avoir coinfirmer que cela ne prendrait que 5 minutes, j'ai alors pris rendez-vous pour le lendemain. Lors de ma deuxième visite, cela a prit beaucoup plus que 5 minutes et j'ai failli etre en retard pour une réunion importante.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
31/1/2024
5
Vanaf het maken van de afspraak voor het onderhoud tot de uitvoering ervan, is alles vlot verlopen. I
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
29/1/2024
5
Vriendelijk onthaal, rustige omgeving, professionele indruk
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
29/1/2024
1
Niet goed, steeds lange wachrijen aan de balie. De mensen aan de balie werken zich te pletter terwijl er in de showroom verschillende mensen zitten rond te lopen die op dat moment niets te doen hebben. Ik heb als klant het gevoel dat de focus enkel op de verkoop is en daarna niets meer. Ook zijn er geen bureau's ter beschikking om te kunnen werken tijdens het wachten. Ik moest verschillende keren terugkeren om een herstelling te laten uitvoeren en na 2 weken begon het lampje opnieuw te branden. Bovendien werden de banden vervangen zonder dat aan mij te vragen (wel aan de leasingmaatschappij). Voor banden ga ik steeds naar een bandencentrale en dus had deze interventie niet gemoeten.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
29/1/2024
4
Volgens mij is er binnen de garage een probleem met organisatie. Ik word vaak mee in communicatie loop gezet, waardoor ik blijkbaar dingen verkeerd interpreteer. Vandaar op het gebied planning en communicatie is er nog werk.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens