19/5/2023
5
Vriendelijk, snel en goed
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
19/5/2023
5
De service die je van Mercedes mag verwachten ! Professionele houding van het personeel !!
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
18/5/2023
5
de service , herstel , ontvangst dit alles ging goed . Maar om een afspraak de maken ben ik minder tevreden . Ik moet meermaals bellen om een afspraak te kunnen boeken en de wachttijd is bijzonder lang . Ook de parking is steeds volzet . Verder ben ik wel zeer tevreden ; het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam .
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
17/5/2023
5
De service is waarschijnlijk ok, ik heb na een service nadien nog nooit problemen gehad MAAR 2 maanden moeten wachten op een winter -> zomer wielen wissel (of omgekeerd) of een servicebeurt is moeilijk aanvaardbaar. Service zal ik noodgedwongen bij xxx laten doen maar mijn wielen heb ik ondertussen bij xxx weggehaald en overgebracht naar een bandencentrale.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
13/5/2023
5
Positief, alles was prima in orde.Enkel bij aankomst was de medewerker aan de lijn met een meneer van wie de auto gedepanneerd was naar daar. Het was een alles behalve vriendelijke communicatie waardoor het voor mij nogal akward was om daar te staan wachten. Misschien een privé ruimte voorzien voor dergelijke telefoontjes.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
13/5/2023
5
laatste bezoek: gewoon prima
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
12/5/2023
5
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
12/5/2023
5
Klantvriendelijk en perfecte productkennis.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
12/5/2023
4
bon service explication pour la voiture tres bon rien a dire d'autre
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
12/5/2023
2
Ik had 2 afspraken voor 2 wagens op 2 opeenvolgende dagen. Op de een of andere manier werden die omgewisseld - die fout kan bij mij liggen of bij xxx, en dat zullen we nooit weten. De afspraken omwisselen was gelukkig geen probleem. Ik had echter bij het maken van de afspraken ook expliciet gevraagd om in beide wagens een anti-marter toestel te installeren en bij de wagen waar deze reactie over gaat werd dat vergeten, zodat ik binnenkort nog eens terug moet.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
10/5/2023
5
Mijn probleem was een herstelling van de bandspanning voorwiel rechts. De medewerker was super begrijpend. Denk dat xxx de naam is de bepaalde persoon die ik wel wil vernoemen: mijn conclusie is super. Hij heeft mij met zijn mm latje uitgelegd hoe naar de bandspanning wordt gekeken en berekend.Hij legde aan mijn kleindochter alles uit over banden voor haar rijexamen en nam tijd voor ons.Vul de sterren dus zelf in.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
9/5/2023
5
We waren verrast van de profesionaliteit van zowel Mercedes als merk als het Servicepunt - het is eigenlijk wat je mag verwachten - maar als het dat ook tot uitvoering komt klopt het Mercedes top merk plaatje
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
8/5/2023
5
Heel positief. Iedereen waar ik mee sprak, was heel vriendelijk en behulpzaam van eerste informatie tot aankoop en afhaal.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
8/5/2023
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
8/5/2023
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
8/5/2023
5
positief en professioneel - rustig en stress vrij
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
5/5/2023
5
Vriendelijk onthaald Grondige uitleg
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
4/5/2023
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
4/5/2023
4
Goede respons, ondersteuning met testrit
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
4/5/2023
4
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
3/5/2023
1
De wagen was niet conform met bestelling. Er was geen GPS aanwezig. Dit probleem werd pas na 1 maand opgelost.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
3/5/2023
5
Aangezien ik er rots van overtuigd was om een xxx aan te schaffen, maar toch met een Mercedes buiten gereden ben en tot op heden enorm tevreden ben, kan ik alleen maar dankbaar zijn dat de medewerker me overtuigd heeft
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
3/5/2023
4
Rapide Efficace Précise Chaleureuse
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
3/5/2023
5
Hoffelijk en volgens de afspräk
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
3/5/2023
5
Steeds flexibel en vlotte, snelle service bij meerdere vorige bezoeken. Bandenwissel was in vergelijking met andere firma's normale prijs. Onderhoud is duur maar zal bij alle Duitse merken zo zijn zeker?
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
18/4/2023
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
18/4/2023
5
Zoals altijd; professioneel en correct.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
18/4/2023
4
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
17/4/2023
5
vlot verkoopsproces, duidelijke uitleg en opvolging. Klantgericht.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
17/4/2023
5
Zeer goede ontvangst en uitleg bij aflevering. Enige opmerking is dat de auto een maand bij de dealer heeft gestaan voor de aflevering.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
17/4/2023
5
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
17/4/2023
4
Algemeen goede service, aangenaam ontvangst, goede communicatie. Het was mijn eerste bezoek aan xxx na aankoop van de wagen. Ik had me ingeschreven op service select, aan de medewerkers gevraagd of mijn lidmaatschap kon geverifieerd worden op nummerplaat of VIN. Dat was geen probleem. Echter bij het ontvangen van het factuur was dit niet in rekening gebracht. Ik stuurde een email, en na een week geen reactie, maar even gebeld. Daar werd ik geinformeerd dat ik dit op voorhand had moeten aangeven. Beetje spijtig, best alles in geschrifte laten zetten dus. In elk geval, ik geef het nog een kans, het lijkt me een net en professionele garage.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
17/4/2023
5
Duidelijke afspraak, reparatie goed uitgevoerd, veel eerder dan verwacht bericht gekregen dat ik de wagen weer kon ophalen.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
12/4/2023
5
Correct snel en vriendelijkheid
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
12/4/2023
5
Heel prettige ontvangst, alle besproken puntjes werden opgelost. Alleen jammer dat de kostprijs van de banden enorm hoog was.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
12/4/2023
5
Zeer goede ervaring: - Zeer vriendelijk - Professioneel - Behulpzaam - Correcte prijs
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
12/4/2023
2
Lang moeten wachten aan het onthaal voor ik werd aangesproken, hoewel er niemand anders stond te wachten. Wagen niet proper na de service (vuile handen en strepen overal op dashboard) Wachtruimte niet ideaal om lang te werken
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
12/4/2023
5
Heel goed, geen opmerkingen
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
12/4/2023
4
Wij zijn heel tevreden over het xxx-team te xxx!
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
12/4/2023
5
Stipt en vriendelijke mensen
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
12/4/2023
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
11/4/2023
5
Heel behulpzaam en correct
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
11/4/2023
5
Adequate en vriendelijke behandeling
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
11/4/2023
4
Zoals steeds een vriendelijk ontvangst. Ik had afspraak voor de banden wissel, tevens een herstelling waar ik al maanden sinds 2022 op wacht, en er werd mijn ten stelligste beloofd dat deze kon uitgevoerd worden, maar kon weer niet doorgaan, waardoor ik veel mis aan mijn xxx Klasse. Ik ben eerlijk teleurgesteld. Het is reeds mijn 8ste Mercedes die ik koop, ik weet niet of de volgende een Mercedes zal zijn . Ik ben ook in het bezit van een service onderhouds contract.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
31/3/2023
4
Vlotte en duidelijke communicatie in een ongedwongen en aangename sfeer.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
30/3/2023
5
Vriendelijk en professioneel
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
29/3/2023
3
Soms bijzonder t@ijfe0lachtig. Als we een water insijpeling melden in het centrale bedieningsbord bovenaan, bepaalde functies tregeld, en men stelt dan een interventie voor 2 mnd later, dan heb ik zware twijfels. Ik hen ten andere een andere oplossing gezocht en gevonden. BinneÁ de 5dg.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
27/3/2023
5
Zeer vriendelijke ontvangst en alles netjes uitgevoerd en ook stipt op tijd!
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
26/3/2023
5
Vriendelijk, beschikbaar, bereikbaar, ... fijne ervaring !
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
25/3/2023
5
Problemen door miscommunicatie worden snel en adequaat opgelost. Het personeel is correct en vriendelijk en houden zich aan hun beloftes. In mijn zakelijke carrière heb ik nooit zo'n goede garage gehad.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
25/3/2023
5
Accueil souriant et professionnel.Travaux éxécutés parfaitement et dèlais de prise de rendez-vous acceptables.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
25/3/2023
1
Geen beloofde feed-back. Pas na 2 weken als ik er uitdrukkelijk naar vraag krijg ik een antwoord van after-sales, xxx. Meer dan anderhalf jaar na de feiten is mijn probleem nog altijd niet verholpen. Slechtste service ooit.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
24/3/2023
5
Steeds vriendelijk onthaal, top service en je vragen worden uitgebreid beantwoord
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
24/3/2023
5
Goede communicatie en begeleiding met nieuwe technologie
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
24/3/2023
5
Hartelijk ontvangen, wagen en al haar toepassing rustig en helder uitgelegd
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
24/3/2023
4
Goede communicatie, bereidheid om op vragen te antwoorden, duidelijke uitleg
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
20/3/2023
3
Geen oplossing voor het miniem geluid dat de pinker produceert bij gebruik Parkeerhulp werkt niet bij invoegen
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
16/3/2023
5
Alles correct, vriendelijk en met kennis van zaken verlopen
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
16/3/2023
5
Steeds correct en in orde.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
13/3/2023
5
xxx etait respecteus. Il m'a beaucoup aider a faire mon choix
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
13/3/2023
4
Top Service, niet altijd met een smile ;) maar over het algemeen zeker tevreden!
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
13/3/2023
5
zeer vriendelijk en correct goede ontvangst, goede uitleg gekregen, enthousiaste medewerkers
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
13/3/2023
3
Niks speciaals, medewerker was vergeten dat hij een afspraak met mij had, dus was eigenlijk binnen en buiten. Ook bij de levering zelf was het kort overlopen van de wagen en vertrekken. (ook stom dat die enkel was opgeladen en niet volgetankt)
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
12/3/2023
2
Iedere keer ik mij aanmeld aan de service afdeling moet er altijd door een mannelijke collega van jullie een discussie ontstaan over de herstelwerken en de nodige service bv tijdelijke vervangwagen. Ik voel dat ik me iedere keer moet 'verantwoorden' alvorens de werken kunnen uitgevoerd worden. Ze zeggen altijd 'klant is koning', maar in dit geval voelt het absoluut niet zo! ... om nog maar te zwijgen over het feit dat ik bel voor een testrit -> xxx, wat krijg ik als antwoord: 'Meneer, omdat u de wagen hier niet kan bestellen maar bij andere garages kan ik de wagen niet geven voor een testrit, het zou me teveel moeite kosten, namelijk alle papierwerk opstellen voor dan uiteindelijk geen bestelling te mogen ontvangen achteraf. Ronduit schandalig en dit was voor mij de druppel om xxx te verlaten. Ik heb hierbij mijn besluit dan ook genomen om mijn fleet wagen NIET meer bij jullie binnen te doen.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
11/3/2023
1
Niet gedaan wat er gevraagd is. De auto moest van mij een software generale reset krijgen, controle van de carterstop en hij is gewoon uitgelezen en een offerte opgesteld. Hiervoor is xxx aangerekend.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
11/3/2023
5
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
11/3/2023
5
prima ontvangst, correcte uitleg, ...
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
11/3/2023
5
prima service, correcte uitleg
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
11/3/2023
1
Vraiment pas content ! Pièce cassée par xxx et on ne m'a pas prévenu quand je suis venu chercher mon véhicule
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
10/3/2023
1
Purely transactional. One of the least appealing experiences.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
10/3/2023
4
Vriendelijk en correct personeel
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
10/3/2023
1
Je wordt er niet als klant behandeld
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
10/3/2023
4
vlot , eerlijk , spontaan ,
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
10/3/2023
4
Na telefonische afspraak met het magazijn kon ik snel terecht bij de service. Het onderdeel was reeds gesorteerd op naam en autoplaat-nr. Er werd geen uitleg gegeven hoe het diesel-slot bevestigd moest worden. Dus dat was even prutsen...
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
10/3/2023
5
Alles perfect volgens afspraak uitgevoerd. Geen enkele negatieve ervaring!
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
10/3/2023
5
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
2/3/2023
5
van het begin tot aankoop en aflevering wagen zeer goede service . bij eerste bezoek aan de garage een zeer vriendelijk ontvangst . de medewerker heeft ons dan ook vriendelijk ontvangen en een goede uitleg gegeven over hoe de wagen werkt en wat alle kosten zijn en heeft ons ook direct een testrit aan geboden . dag van de testrit goede uitleg gekregen hoe de wagen werkt . bij aflevering wagen weer vriendelijke ontvangst en goede uitleg gekregen . bij deze wil ik nog zeggen dat jullie fantastisch bezig zijn en zou zeggen doe zo verder vriendelijke groeten xxx
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
1/3/2023
2
De medewerker was in 1ste instantie vriendelijk. Maar ze hebben toch steken laten vallen. - Ze zijn een velg kwijt geraakt van mijn gekochte wagen waardoor de levering op zich liet wachten. - Ze hebben gelogen met betrekking tot de overname van mijn huidige wagen. - Ik heb problemen gesignaleerd met mijn wagen en gevraagd voor een nazicht, ik ben al 2 maanden aan het wachten op een telefoontje
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
1/3/2023
3
Geen opmerking op ontvangst, onderhoud en wachtruimte. Allen zeer goed. Doch ... ik had speciaal een e-mail uitwisseling voor het maken van deze afspraak zodat men ook 2 kleine herstellingen kon uitvoeren + een extra sleutel kon aanmaken. Hierdoor kon men alles tijdig bestellen en gelijktijdig met onderhoud uitvoeren. Bleek dat men geen enkele van deze afgesproken taken heeft uitgevoerd, en ik nu verplicht ben nog een keer langs te komen.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
1/3/2023
5
Vriendelijke ontvangst bij het overhandigen van de sleutel. Doorlopen van hetgeen werd gedaan tijdens de service.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
1/3/2023
5
Vlot en alles was perfect afgewerkt.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
28/2/2023
5
Very efficient front desk. The service /repair was completed quite fast and with root cause found.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
28/2/2023
2
Door toeval ontdekten we dat onze boorddocumenten na het uitvoeren van een technische controle (probleem) niet meer in de wagen lagen. Na zelf telefonisch contact genomen te hebben, bleken ze al meer dan twee maanden bij de gevonden voorwerpen te liggen. Ondertussen waren we al met de wagen naar het buitenland gereisd niet wetende dat deze niet in het handschoenbakje zaten. Dit had heel vervelend kunnen worden mochten we een documencontrole gehad hebben. Het had ons inziens veel klantvriendelijker geweest mocht iemand de moeite genomen hebben om ons hierover een seintje te geven, hetzij telefonisch of per mail. Tenslotte is het toch makkelijk te achterhalen aan wie deze toebehoren.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
28/2/2023
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
27/2/2023
3
Vriendelijk onthaal, maar lange wachttijd voor onderhoud en niet altijd duidelijk wat precies het onderhoud inhield. Communicatie hieromtrent kan beter.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
27/2/2023
5
snel, professioneel en met hoge kwaliteit
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
27/2/2023
5
Ik werd onmiddellijk geholpen.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
25/2/2023
5
Snel, vriendelijk, efficiënt & gewassen na onderhoud
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
25/2/2023
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
25/2/2023
2
Heb onderhoudscontract weet NIET wat ze hebben gedaan aan de auto8
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
25/2/2023
4
In geval van gewone service, onderhoud dus: tevreden. In geval van carrosserie- herstelling: helemaal niet tevreden
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
24/2/2023
5
Vlot en zonder tijd te verliezen gelet op working space
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
24/2/2023
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
24/2/2023
5
uiterst tevreden over mercedes xxx
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
24/2/2023
4
Ik ben een als nieuwe klant uitstekend ontvangen bij jullie. Nadien waren er een paar problemen met plekken in de koffer en op de hoofdsteunen en dit is uitstekend opgevolgd en behandelt geweest
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
23/2/2023
4
xxx levert kwaliteitswerk. Er is een aangename wachtruimte met WiFi en koffie waar je perfect kan wachten gedurende kleine interventies. Enige minpunt is dat het niet eenvoudig is om snel een afspraak te kunnen vastleggen. Voor het plaatsen van mijn winterbanden moest ik 2 maand wachten, voor het uitvoeren van een A onderhoud ook al snel 1,5 maand.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
22/2/2023
5
Zweert goed altijd in alles volgens afspraak
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
22/2/2023
5
Vriendelijke ontvangst, vlotte communicatie en zeer professionele dienstverlening
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
22/2/2023
4
Goed,ok maar zou sneller kunnen
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
22/2/2023
5
Bezoek was op afspraak en de timing werd perfect gerespecteerd. De medewerker gaf mij na de onderhoudsbeurt de informatie dat er iets fout liep bij het kleppendeksel en gaf mij dadelijk een offerte mee.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
22/2/2023
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
15/2/2023
5
xxx a fait un travail extraordinaire avec un service irréprochable! Juste parait!
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
15/2/2023
5
Zeer goed. Goede opvolging ondanks de lange levertermijn. Aflevering in lijn met verwachtingen.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
15/2/2023
5
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
13/2/2023
5
Goeie uitleg over de wagen, op iedere vraag antwoord gekregen, heel klantvriendelijk onthaal.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
10/2/2023
5
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
6/2/2023
5
lang moeten wachten om een afspraak voor een onderhoudsbeurt te krijgen( bijna 2 maanden). Vlot onthaal en snelle afwerking van de onderhoudsbeurt. Tijdens het wachten de mogelijkheid om een tas koffie te drinken, wat het wachten aangenamer maakt.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
1/2/2023
5
Friendly reception. The maintenance finished on time and no issue at all.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
1/2/2023
4
vlotte afhandeling van onderhoud
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
1/2/2023
4
Lange wachttijd voor een onderhoudafspraak
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
1/2/2023
5
stipte opvolging van de afspraak
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
1/2/2023
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
30/1/2023
5
Top service van het binnen rijden tot het afhalen
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
29/1/2023
5
Vlotte communicatie en top service!
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
28/1/2023
5
Ik ben heel tevreden, de medewerkers zijn heel klantgericht
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
27/1/2023
4
Was op adblue bij te vullen en was verwonderd over vraag "blijft u er op wachten". Er is me destijds gezegd dat ik hiervoor zonder afspraak altijd mocht langs gaan. Zeer vriendelijke man die service adblue heeft uitgevoerd maar toch ruim half uur moeten wachten vooraleer men er aan begon
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
27/1/2023
5
Auto correct en op tijd afgeleverd na onderhoud.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
27/1/2023
5
Excellent zowel wat betreft professionele efficientie en expertise alsook vriendelijke en aangename contacten op elk moment
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
19/1/2023
1
Nogal arrogant negatief antwoord op terugbetaling van koelvloeistofmiddeldopje auto 14 dagen na aankoop tweedehandsauto met 2 jaar garantie bij Mercedes Duitsland. Achteraf corrigeerde een collega dat dat toch kon op een andere manier.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
18/1/2023
5
Zeer goed zoals het moet voor Mercedes
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
18/1/2023
1
Auto werd wegens defect afgevoerd en geen vervangwagen te verkrijgen. Bij navraag wanneer de reparatie zou gebeuren, werd minstens een maand geantwoord. Heb auto op eigen verantwoordelijkheid dan maar naar andere garage gebracht.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
18/1/2023
5
Alles volgens afspraak en volledig in orde. Vriendelijke ontvangst.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
18/1/2023
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
14/1/2023
5
Zeer professioneel, vriendelijke mensen aan de onthaalbalie, zeer duidelijk en correct uitleg gekregen,
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
14/1/2023
4
Zeer tevreden met de geleverde service. Wachttijd voor het boeken van een afspraak kan wel beter
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
13/1/2023
5
Duidelijk afspraken en service, voertuig op tijd klaar na onderhoud en juiste info
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
13/1/2023
5
Vriendelijk behulpzaam met een luisterend oor
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
13/1/2023
5
Alles correct en vlot verlopen!
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
2/1/2023
1
Zeer slecht en ontevreden. Deze dealer heeft lak aan communicatie en transparantie. De medewerkers zijn onbekwaam en ronduit onbeschoft. Men komt geen enkele belofte na en er is geen enkele opvolging.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
30/12/2022
4
niet aangekondigd bezoek en werd geholpen, duurde wat langer dan gedacht
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
23/12/2022
4
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
23/12/2022
5
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
22/12/2022
5
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
22/12/2022
3
heb 2 uur moeten wachten alvorens mijn winterbanden op de wagen stonden , het was afgesproken dat ik er ging op wachten. dit was toch van het goede te veel.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
22/12/2022
5
zeer goede relatie met deze garage, reeds bijna 30 jaar
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
22/12/2022
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
21/12/2022
1
First of all, one element of this brand new car was damaged and until now no feedback regarding replacement. Car was delivered with dirty tyres without any extra welcome gift, for example key chain or simple card with my name to welcome new car owner. The overall customer experience is below any standard for the luxury brand as Mercedes should be. At the reception, while filling all documents and listening instructions, not even glass of water was offered. I was buying cars from the competitive brands and it was entirely different approach; polished car with ribbon, welcome card, branded umbrella and even bottle of champagne from the garage. I would definitely not recommend this dealer to my colleagues or friends. I doubt it is the Mercedes-Benz standard.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
21/12/2022
5
Kwaliteit (afspraak - ontvangst - communicatie - ...)
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
21/12/2022
3
Heel vriendelijke mensen, maar de tijdsduur tot een afspraak is wel extreem lang. Je moet al bellen voor de auto aangeeft dat je op onderhoud moet. Het geeft moeilijkheden met mijn beroep. Ook voor de winterbanden te plaatsen was het zeer lang wachten. Ik moest onverwachts sneller naar de xxx. Winterbanden verplicht. Heb nog gebeld om me ergens er tussen te steken. Lukte niet. Dus wagen moeten huren ... dat bezorgt me toch wel een beetje frustraties. Ik kan nu éénmaal niet maanden op voorhand voorzien waar ik allemaal geboekt ben. Hopelijk komt er beterschap in de nabije toekomst. Mijn wagen is top, nu service terug. Geen klachten over de uitvoering, het gaat enkel over de tijd. Ik sta op punt een nieuwe wagen te bestellen. Wacht de xxx af, maar ik moet realistisch blijven.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
21/12/2022
4
Goede opvolging/service ! Uitgezonderd het probleem dat we hebben met het kort draaien vooruit/achteruit dat een klokkend geluid geeft. Nu met winterbanden beter. Met zomerbanden niet te doen, nochtans vinden ze dit in de garage normaal voor een xxx. Niet te begrijpen !!!!
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
21/12/2022
4
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
21/12/2022
5
Begrijpelijke uitleg en gedienstige houding
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
21/12/2022
5
Zeer goede, snelle en correcte service. Één opmerking: een iets betere plek om te werken zou het helemaal top maken.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
19/12/2022
1
bij de keuring eind november was mijn auto afgekeurd omdat er op het dashboard een verklikkerlampje van de airbag onterecht aan is bij het starten; ik heb de auto begin december binnengebracht om dat dat op te lossen; toen ik de dag erna terug naar de keuring ging, bleek het verklikkerslampje nog altijd te branden en werd de auto opnieuw afgekeurd
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
15/12/2022
4
Aangenaam , hulpvaardig en klantvriendelijk
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
15/12/2022
2
Mijn auto xxx (xxx jaar oud - xxx km) moest worden nagekeken omwille van een terugroepactie. Mooi dat dit kan. Men moet er dan wel willen rekening mee houden dat het hier 1/ om een auto gaat in de prijsklasse xxx EUR, 2/ dat je daar als klant de kosten voor draagt van verplaatsing, 3/ dat je als klant tijd spendeert met dergelijke terugroepacties. Gebeurde ook zelfs 2x met mijn vorige nieuw aangekochte Mercedes xxx die ik met amper xxx km inruilde. Als ik dan vraag om tijdens mijn bezoek in de twee sleutels nieuwe batterijen te plaatsen wordt daar de volle pot voor aangerekend. (bijna xxx EUR). De ene functioneerde niet meer, de andere functioneerde niet meer naar behoren. En dit dus na xxx jaar en xxx km. - Ter inlichting: de sleutel van mijn xxx functioneert na 12 jaar nog optimaal. De tweede sleutel moest ik nog niet gebruiken.- Als ik zin krijg voor een nieuwe (dure) auto zal ik daar begrijpelijkerwijze rekening mee houden.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
15/12/2022
1
Ik heb xxx euro betaald voor onderzoek naar een defect met als resultaat de raad om xxx euro kosten te doen, de garage was niet zeker dat dit het defect was. Ik heb mijn wagen ( het is maar een oude xxx-klasse ) meegenomen naar huis, mijn man heeft zelf wat forums bekeken, zelf wat nagedacht en met het wisselen van 2 relais hadden we de oorzaak gevonden. Ik vind het best wel jammer dat een garage niet meer zelf technisch verder kan denken en dat het allemaal nogal wat geld moet kosten ... en ik had bijna xxx euro uitgegeven om een verkeerd onderdeel te laten vervangen.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
14/12/2022
3
Er werd gebeld als de auto klaar was. Echter bij aankomst was de factuur nog niet gereed en hebben we meer dan een half uur moeten wachten alvorens deze klaar was. Beter zou zijn dat er pas gebeld wordt als alles klaar is (dus ook factuur) en dat je niet nodeloos hoeft te wachten.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
14/12/2022
3
De ervaring heeft een aantal zeer positieve punten (bv. info bij testrit en overhandiging voertuig), maar toch ook enkele teleurstellingen (nooit pro-actieve communicatie ivm leverdatum, late of geen communicatie ivm opties die niet geleverd zijn)
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
14/12/2022
4
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
14/12/2022
4
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
14/12/2022
4
Zelden parkeermogelijkheid!!!! Veel te veel xxx medewerkers maar onvoldoende xxx personeel ( 2 maanden wachten in de winter voor herstel koelwaterlek). Vroeger werd factuur onmiddellijk aangeboden, nu moet je er 10 dagen op wachten. Soms worden er ongevraagd herstellingen gedaan en andere overgeslagen. Toonzaalmodellen zijn niet representatief voor aanbod. Wachtzaalgedeelte kan beter. Geen persoonlijk contact meer mogelijk met personeel tenzij op moment van probleemsignalering. Soms rinkelt de telefoon heel lang voor je contact krijgt. De service an sich was de laatste 3 keren TOP. Men herkende problemen en wist ze doeltreffend te herstellen ( weliswaar na 6 weken).
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
14/12/2022
4
Servicekosten liggen aan de hoge kant en hoger dan bij andere Mercedes Benz-dealer.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
14/12/2022
2
Les autres fois les roues et parfois la voiture avaient été lavés, pas cette fois-ci, dommage.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
13/12/2022
3
Op zich vriendelijke contactpersoon aan de telefoon maar te onflexibel. De situatie was dat ik een hele resem aan gegevens moest doorgeven (km-stand enz...) maar ik kon niet in mijn wagen doordat ik een platte batterij had dus had hier totaal geen idee van. De medewerker bleef terugkomen op het feit dat ze deze gegevens nodig had om mij verder te kunnen helpen en administratief in orde te zijn. Het had wat aandringen van mijn kant nodig om haar duideljik te maken dat dit echt niet mogelijk was en we een andere oplossing moesten zoeken (terugbellen om de info door te geven bvb). Het gesprek heeft enorm lang geduurd. Processen zijn nodig en goed maar jullie moeten hiervan ook kunnen afwijken wanneer nodig.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
12/12/2022
5
Een fijne efficiënte ervaring!
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
12/12/2022
4
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
11/12/2022
5
Correct, vriendelijk, gedienstig
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
11/12/2022
4
De afspraak voor onderhoud die ik via Mercedes Me had gemaakt bleek niet te vinden bij xxx. Uiteindelijk werd wel een goede oplossing gevonden, mijn wagen werd toch nog onderhouden dezelfde dag en ik kreeg een vervangwagen.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
10/12/2022
5
Gewoon goed maar zeeeeeer lange wachttijden om aan beurt te komen.TWEE maanden
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
10/12/2022
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
10/12/2022
5
Alles verloopt er zeer vlot en correct met vriendelijk personeel! Bedankt!
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
10/12/2022
5
Zeer aangename ervaring. Vlot binnenbrengen en ophalen van mijn wagen bij de herstelling. Naast de geplande herstelling was het ook geen probleem om meteen ook de rubbers van mijn ruitenwissers te vervangen. Bovendien waren tot mijn verrassing ook de banden terug om de juiste bandenspanning gezet zonder dat ik hier naar had moeten vragen. Dat was een leuke extra die mij mij nog wat extra werk heeft bespaard.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
10/12/2022
5
Goede opvolging en goed contact het het team
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
10/12/2022
4
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
10/12/2022
4
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
9/12/2022
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
9/12/2022
5
Perfecte service, met de nodige aandacht voor een aantal extra's (twee banden versleten, tankdop).
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
9/12/2022
5
Professioneel - oprecht vriendelijk en niet overdreven - luisterbereid - afgeleverd werk binnen de gestelde tijd.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
9/12/2022
1
Zeer slecht Herstelling heeft weken geduurd omwille van * Planning - onbeschikbaarheid van geschikt personeel * onvoldoende kennis en ervaring
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
9/12/2022
4
Herstelling gebeurde zoals gewenst
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
9/12/2022
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens