L'évaluateur-5 étoiles permet une mesure de la satisfaction client Mercedes-Benz. Grâce à cela, nous donnons à nos clients et prospects la possibilité de nous faire savoir ce que vous pensez de nos services.
Cela peut concerner un service voire un argumentaire de vente pour un véhicule. Suite à votre visite ou contact, nous vous transmettrons une invitation à participer sur notre site, à notre notation en nous attribuant entre 1 et 5 étoiles.
Nous prenons à coeur tous les commentaires pour nous permettre d'améliorer nos services et conseils afin de vous fournir des solutions optimales et une satisfaction parfaite. Toutes les réponses publiées sur notre site Web, le sont de manière anonyme en respectant votre souhait de publication. Le résultat de l'évaluation est inclus mais les commentaires ne sont pas affichés.
Tous les commentaires seront affichés sur le site Web jusqu'à 2 ans après leur première publication après quoi ils ne seront plus visibles, mais, ils compteront toujours dans le score de satisfaction client.
22/7/2025
5
Zeer professioneel met een goed uitleg over de mogelijkheden van de wagen
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
22/7/2025
4
Goede ervaring,vriendelijke service.
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
29/6/2025
5
Er werd correct uitgevoerd wat er verwacht werd
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
26/6/2025
5
Zeer aangename ervaring. Veel tijd voorzien om me een fijne ervaring te bezorgen bij het afhalen. Nadien bij het melden van een probleem werd ook zeer snel gereageerd en een voorstel geboden om het probleem te verhelpen
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
26/6/2025
4
Mijn wagen heeft onlangs onderhoudsbeurt gehad. Afspraak gemaakt via Telefoon. Ik heb ter plaatse gewacht. Alles is vlot verlopen.
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
25/6/2025
5
Fijne ontvangst in de showroom, degelijke uitleg gekregen en bij de levering van de wagen werd er tijd genomen om alle features uit te leggen.
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
25/6/2025
5
De service is zoals steeds perfect een ster waardt
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
25/6/2025
5
Heel vriendelijk en goede uitleg
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
25/6/2025
5
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
21/6/2025
3
Afspraak om 12 uur, maar begin van werken na middagpauze om 12.30! Auto klaar om 14.30. Heb op één jaar tijd slechts xxxkm gereden, maar de factuur was xxx€! In xxx had ik xxx km gereden en het factuur was xxx€! Op mijn vraag over de hoge kosten kreeg ik aan de xxx als antwoord dat in mijn geval het ouderdom van de wagen (xxx) en niet de gereden km's tellen. Ik vind dit niet logisch, maar zou door de fabrikant vastgelegd zijn. Zal mijn volgende wagen nog een Mercedes zijn?
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
20/6/2025
5
Zeer goed, professioneel maar aangenaam en ontspannen. Absoluut aan te raden aan vrienden / familie / collega's.
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
20/6/2025
5
Alles prima. Vriendelijk, gedienstig en vakkundig personeel.
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
20/6/2025
2
Pakje sigaretten verdwenen uit auto!
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
20/6/2025
5
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
20/6/2025
5
excellent en met veel info over de nagekeken punten
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
20/6/2025
5
Top service en een top team.
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
20/6/2025
5
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
20/6/2025
5
Bij xxx nooit problemen, personeel zeer bekwaam en men krijgt zeer goede uitleg aangaande de problemen die zich voordoen, welke stukken men moet vervangen. Men geeft ook steeds een prijs op voorhand van de herstelling, pas na akkoord van de eigenaar van de wagen zal men de werken uitvoeren. Het is ver zoeken om zo een bedrijf te vinden die alles strikt en correct uitvoert.
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
20/6/2025
1
Niet zo positief. Ik heb 2 maand moeten wachten op een afspraak. ''s avonds vernam ik dat ik Ik de wagen een tweede volledige dag zou moeten missen omwille van ontbrekend wisselstuk. Men heeft ongeveer alles vervangen wat kon te maken hebben met het probleem ( adblue ), en dan was men nog niet zeker of het probleem zou opgelost zijn. En het bedrag van de factuur tenslotte was buiten proportie.
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
20/6/2025
5
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
9/6/2025
5
Vriendelijk en professioneel onthaal
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
4/6/2025
5
super good and professional
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
4/6/2025
5
een aangename en professionele aanpak waarbij de klant zich begrepen voelt
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
26/5/2025
5
Zeer professioneel, goed ontvangen, hele goede uitleg gehad van de medewerker. Hele vriendelijke jongeman. Hij heeft ons alles goed uitgelegd en al onze vragen goed beantwoord. Ik was zeer tevreden over deze persoon. Hij verdient meer dan 5 sterren.
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
26/5/2025
5
Fijne onvangst, goede uitleg en goede afhandeling.
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
26/5/2025
5
alles in orde, zeer vriendelijk
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
26/5/2025
5
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
26/5/2025
4
Goede behoordeling voor de kwaliteit van de sevice maar veel te hoge faktuur.
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
23/5/2025
1
Mijn wagen heeft sinds xxx 2024 een defect aan de verwarming. Vervolgens ontspint er zich het volgende scenario: - november wagen ganse dag binnen bij xxx - diagnose: defect onderdeel, onderdeel moet besteld worden, kom eens terug - november, december: proberen afspraak te krijgen bij xxx : tevergeefs, telefoon wordt niet opgenomen, meermaals, emails worden niet beantwoord - dan maar bellen met xxx waar de wagen gekocht werd: nee, wij kunnen niet naar xxx bellen, we moeten zelf diagnose doen - Ja maar de diagnose is al gebeurd... - dan maar afspraak xxx: afspraak in MEI. Auto gaat ganse dag binnen. Resultaat: Er is niets mis . Hoezo er is niets mis? Nee er is niets mis . - Thuiskomen en testen: wagen is NIET hersteld.
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
22/5/2025
5
Steeds een goede garage geweest ,met een uitstekende service.
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
22/5/2025
5
The staff was conscientious and responsible, introduced the use of the vehicle in detail and provided advice, which was very helpful.
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
21/5/2025
4
Zeer vriendelijk onthaal en service.
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
21/5/2025
5
xxx is een top medewerker met een zeer goede en proactieve follow up. Niet enkel tijdens het verkoopsproces, maar ook in afwachting van de levering
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
21/5/2025
1
Zeer duur onderhoud, remschijven vervangen na 55000 km, mij niet gevraagd. Ik heb echt de indruk dat er enthousiast wisselstukken zijn aangebracht zonder dat dit met mij vooraf besproken werd. Computer gaf onderhoud A aan, maar de rekening bedraagt xxx euro. Dit was onaangename verrassing
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
21/5/2025
5
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
21/5/2025
5
heel tevreden - geen opmerkingen
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
21/5/2025
5
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
21/5/2025
5
Correct, vriendelijk,goede service.
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
21/5/2025
4
Vriendelijke ontvangst en afhandeling van het onderhoud
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
21/5/2025
4
Niets is volmaakt, zelfs bij MB niet.Ze doen allemaal hun best. wachten duurt soms lang, bij mijn volgende onderhousbeurt, meer aandacht besteden aan het tijdstip: tussen 12 en 1 eet iedereen.
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
21/5/2025
4
Als er een afspraak gemaakt wordt over een uur van ophaling van het voertuig zou het klaar moeten zijn en niet 1,5 uur later
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
14/5/2025
3
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
13/5/2025
5
Altijd klaar om te helpen bij onverwachts technisch probleem aan de handauto.
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
12/5/2025
5
L'accueil a été chaleureux. Je suis venue avant mon heure de RDV et le personnel s'est excusé plusieurs fois de me faire patienter alors qu'ils n'y étaient pour rien. Explications très complètes lors de la remise de la voiture.
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
12/5/2025
5
De ontvangst was zeer vriendelijk en professioneel bij het afleveren van de wagen, en dit ook voor het afhalen van de wagen.
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
12/5/2025
5
Snelle service, duidelijke communicatie en goed op de hoogte gesteld van eventuele bijkomende kosten.
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
7/5/2025
5
Tevreden over de aanpak. Er werd eerst geluisterd naar onze wensen en op basis daarvan werden er voorstellen gedaan.
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
7/5/2025
5
Aangenaam kader, vlotte service.
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
7/5/2025
5
de medewerkers en personeel zijn vriendelijk en professioneel. er is een opvolging en als je een vraag stelt dan word daar heel transparant en snel op geantwoord, top! dus doe zo verder zou ik zeggen, jullie doen alles goed zoals het moet, bedankt!
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
7/5/2025
4
verkoopondersteuning super tevreden - aflevering nieuwe wagen: super tevreden - jammer genoeg moest de wagen al na 3 dagen getakeld worden wegens een technisch mankement en bij de contacten om up to date info te verkrijgen rond het defect en hoe lang ik de wagen zou moeten missen kon er duidelijker gecommuniceerd worden.
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
7/5/2025
5
Alles perfect verlopen, geen opmerkingen te bedenken. xxx is eindelijk een dealer zoals het hoort geworden, wat een verschil met xxx jaar geleden!!
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
6/5/2025
5
Ik ben al jaren klant bij xxx en bij uiterst tevreden over de dienstverlening die constant is
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
6/5/2025
5
Uitstekend & zeer vriendelijk
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
6/5/2025
5
Erg vriendelijke en behulpzame medewerker aan onthaal. Voor de rest alles comform afspraak.
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
6/5/2025
5
Parfait. On peut parler au xxx d'attelier qui explique bien le problème
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
6/5/2025
5
Perfect Vriendelijk en topservice
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
6/5/2025
5
Over het algemeen ben ik uiterst tevreden over de dienstverlening. De medewerkers zijn competent en behulpzaam, de planning wordt gerespecteerd.
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
6/5/2025
5
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
6/5/2025
5
Alles perfect. Geen moeite was teveel voor de medewerker (xxx). Bij de aflevering is ook alles vlekkeloos verlopen. 10 op 10
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
6/5/2025
5
vlotte professionele afhandeling
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
6/5/2025
5
Bonnes explications et voiture dans le showroom pour la commande. Et la prise de la voiture s'est également très bien passé. Gentillesse et explications.
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
6/5/2025
5
Vriendelijke ontvangst, goede info
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
6/5/2025
5
ik ben zeer tevreden over het servicepunt . Alles wordt mij goed uitgelegd . De wachttijd valt goed mee . Ik heb één opmerking . Een afspraak maken gaat niet altijd vlot . Heel lang op voorhand reserveren .
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
29/4/2025
5
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
29/4/2025
2
Mijn wagen is binnen geweest voor updates die blijven hangen, een volle dag. De dag na mijn garagebezoek, opnieuw een update die blijft hangen, nu zijn het er ondertussen 2 die niet willen. Blijkbaar is het niet belangrijk om na te gaan of het update systeem werkt....
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
29/4/2025
4
Vriendelijk. Ik denk professioneel, alhoewel ik dit kan beoordelen wegens gebrek aan kennis. Hulpvaardig.
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
28/4/2025
4
Satisfaite, malgré les trois semaines de retard
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
28/4/2025
5
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
28/4/2025
5
Vriendelijk en correct onthaal Goede service, snel en correct Heel aangename wachtruimte
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
27/4/2025
5
In tegenstelling tot een vorig bezoek was het deze keer een topbeleving. Zeer correcte ontvangst, service zoals afgesproken en de wagen mooi proper terug in ontvangst mogen nemen... zo zou het iedere keer moeten zijn. Maar ik ga er van uit dat dat zo zal zijn. Bedankt team xxx!
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
25/4/2025
4
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
24/4/2025
5
Very fast, very efficient.
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
24/4/2025
5
Easy to access, professional courteous service. High quality work. Trustworthy
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
24/4/2025
1
Eerst en vooral: XXX treft geen fout! Laat dit zeer duidelijk zijn. Dit is een Mercedes probleem, xxx is ook slachtoffer. Ik ben al meermaals naar de garage moeten gaan omwille van fouten. Iedere keer was het een software fout/upgrade die nodig was. Volg even mee: - Voor ieder probleem had een remote update uitgevoerd moeten kunnen worden (je gaat voor je laptop/GSM updates ook niet naar de winkel) - Maar goed... laten we er vanuit gaan dat Mercedes dat niet kan (of hoor eens hoe ze dat doen met telefoons/computers?), dan zou ik verwachten dat, als ik mijn wagen binnen breng, ik ook ALLE updates krijg die mogelijke problemen oplossen... - Maar ook DAT gebeurt niet. Enkel de dingen waar NU een probleem mee is, worden opgelost. Gevolg: 2 weken later mag ik WEER naar de garage. Blijkt dat er WEER een software update moest gebeuren op een ander onderdeel. Doen we dan NU alles? Neen!!! Dat gaat blijkbaar ook niet. - OK OK... dus we hebben geleerd dat Mercedes geen software kan schrijven. Het MINSTE wat je zou verwachten is dat ik een reboot/restart/reset kan uitvoeren. Maar ook DAT kan niet! Daarvoor moet je naar de garage voor een dag!!! Wat zou je ervan vinden moest je bij ieder probleempje met je GSM/laptop te horen krijgen: welja, ga dan maar even naar de winkel met je laptop. Laat die daar een dagje achter en we zullen hem dan even herstarten voor je? Mercedes zegt dat je dat niet mag. Tevreden: HELL NO! ik heb een wagen van xxx euro, top of the line, full option en ik moet voor elke software scheet enkele uren van mijn dag opofferen! De volgende keer dat ik naar de garage moet voor jullie eigen fouten, stuur ik de factuur. Ik vraag xxx euro per uur en tel 1u voor brengen en 1u voor halen. Ofwel mag u (wat XXX doet) bij mij thuis de wagen komen herstellen/updaten/herstarten.
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
24/4/2025
4
Zeer goede service. Werken correct uitgevoerd.
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
24/4/2025
5
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
24/4/2025
4
Vriendelijke ontvangst en afhandeling.
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
24/4/2025
4
Overall een klassevolle ervaring die het (toch wel) prestige van MB matcht. Professionele en kennelijk deskundige (i.e. voor zover ik dat kan inschatten als leek) uitleg en service.
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
23/4/2025
4
Service was uitstekend. Gern klagen integendeel. Maar Mercedes vraagt wel meer onderhoud dan andere auto's en is dus duurder in gebruik na aankoop.
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
23/4/2025
5
Goed onthaal, auto klaar op afgesproken uur, correcte en duidelijke communicatie!
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
23/4/2025
5
Goede service en communicatie
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
23/4/2025
5
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
23/4/2025
1
De rode draad doorheen al mijn ervaringen is heel negatief, het is altijd wel iets dat niet in orde is.
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
23/4/2025
3
onthaal en de herstelling van de wagen was optimaal.... maar er was een minpunt... ik had wel een vervangwagen ... de bedoeling was dat ik die binnendeed op donderdag en vrijdag mijn wagen zou terughebben. ik belde op vrijdag late namiddag en niemand kon mij zeggen wanneer mijn wagen klaar zou zijn. Maandag idem dito ... ik belde en de carroserie was al toe... ik praatte met de xxx en vroeg dat men mij contacteren.... wat weer eens niet gebeurde uiteindelijk had ik mijn wagen pas woensdag terug; ik had wel meer professionalisme verwacht en op zijn minst op de hoogte gebracht van de vertragingen.
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
23/4/2025
5
Professioneel en klantvriendelijk
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
23/4/2025
5
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
23/4/2025
3
Bijzonder vreemd om deze enquete te krijgen. Ik heb de leasingwagen met plaatnummer xxx reeds begin xxx 2024 ingeleverd.
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
23/4/2025
5
Correct, beleefd, transparant
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
23/4/2025
5
goed ontvangen. service snel gebeurd
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
13/4/2025
5
Goede ontvangst en vriendelijk. Wegens omstandigheden kon ik pas een dag later de wagen afhalen, geen probleem ik kon de wagen 1 dag nadien binnenbrengen.
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
10/4/2025
4
Ik heb geen opmerkingen alles is vlot verlopen en de medewerker heeft zijn best gedaan als ook het hele team dat er werkt je word er vriendelijk ontvangen en geholpen bedankt Mercedes team
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
10/4/2025
5
Alles volgens afspraak verlopen dus top
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
9/4/2025
3
Niet zo professioneel. Afspraken nl offerte worden aangepast als ze later worden uitgevoerd. Ik begrijp dat jullie technische zaken dienen uit te testen maar daartegenover staat een prijs. Meestal is de klant daar niet van op de hoogte, ik heb het moeilijk als men niet transparant is van bij de aanvang. Jullie hebben daar werk te doen!
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
9/4/2025
5
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
9/4/2025
4
Goed. Het duurde misschien iets langer dan aangegeven, maar mijn wagen werd gepoetst afgeleverd. Da's een fijne service die enorm geapprecieerd werd.
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
9/4/2025
4
Perfect.....alhoewel volmaaktheid een utopie is , en nooit bereikt kan worden, zoekt men bij Mercedes de goede richting.... Doe zo voort! PS Spijtig dat de prijzen nog altijd wat te hoog liggen voor de normale Belgische gepensioneerde! Hier misschien tussendoor individueel een kleine geste gunnen? xxx
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
9/4/2025
5
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
7/4/2025
5
uitstekende service door xxx
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
5/4/2025
4
Très bon service. Dès le départ, facilitée d'avoir une personne parfaitement bilingue au téléphone et très professionnelle. Ensuite prise en charge par mail pour tout confirmer. Affin de justifier leur devis, envoi d'une petite vidéo expliquant le problème et la pièce à changer. Et finalement réparation parfaite apparemment. Le seul bémol est peut-être le prix mais cela semble être malheureusement partout le cas. Je reste cliente sans hésitation.
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
5/4/2025
5
Ik had een panne met mijn nieuwe xxx, de omvormer van wisselstroom naar gelijkstroom was stuk. De herstelling werd naar goede gewoonte van xxx correct uitgevoerd, een vervangwagen werd mij aangeboden. Er werd van de gelegenheid gebruik gemaakt om een totale software update uit te voeren. Al deze werkzaamheden vallen onder de fabrieksgarantie. Ik beveel xxx aan iedereen omwille van hun perfecte totaal werking.
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
4/4/2025
5
Vlotte en correcte alhandeling van verkoop tot en met ophaling
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
4/4/2025
5
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
4/4/2025
5
Al jaren zeer tevreden over deze garage. Speciale vermelding voor xxx voor de goeie zorgen en uitstekende service tijdens dit onderhoud
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
4/4/2025
5
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
4/4/2025
5
Vriendelijk, volgens afspraak, niets op te merken!
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
4/4/2025
5
J'ai fait beaucoup de garages mais je dois avouer que je mets xxx on top , d'ailleurs c'est ma quatrième Mercedes
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
4/4/2025
4
Algemeen positief. Vriendelijke mensen. Een minpunt: geen reservewagen als wagen onder garantie in de werkplaats moet blijven voor herstelling of vervanging van onderdeel onder garantie.
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
4/4/2025
4
Kan toch beter voor een merk dat zichzelf zo graag presenteert als het beste wat er op de markt te vinden is. Met name de informatieverstrekking betreffende de uitgevoerde taken, de bereikbaarheid (communicatie) en de duur van de interventies zijn lang niet altijd wat er van verwacht wordt.
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
4/4/2025
5
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
4/4/2025
5
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
23/3/2025
5
Zeer tevreden over de ganse lijn over de service. TOP team
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
21/3/2025
5
Ik had niet veel tijd, en wilde snel offerte zonder al te veel rompslomp. Daarbij werd ik correct en zonder opdringerigheid geholpen.
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
20/3/2025
5
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
20/3/2025
5
professioneel. Goede duidelijke uitleg bij aankoop en afgifte van de wagen.
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
20/3/2025
5
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
20/3/2025
4
Très bon contact... Pas de chance pour moi, un problème software avec la voiture mais ils ont réagi très rapidement, un excellent service donc...
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
20/3/2025
5
very pleasant. Complete presentation of the car and its functionalities
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
20/3/2025
5
Very satisfied, the shopping experience was good; however, I waited a long time, but I was well accompanied by my xxx.
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
20/3/2025
3
Verliep over het algemeen vlot, goede opvolging van vragen, duidelijke offerte. Communicatie omtrent levertermijn en opvolging van levering verliep niet vlot (deel hiervan kan te wijten zijn aan de leasing maatschappij).
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
15/3/2025
5
betrouwbaar en professioneel werk
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
11/3/2025
5
Tout était parfait, aussi bien l'accueil que la présentation de la voiture!
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
8/3/2025
5
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
6/3/2025
3
De totale ervaring is maar matig door het process tussen de bestlling en de levering. Tot de bestellin was alles heel goed (contact met team, testrit, offerte, ...). Daarna was ik goed op de hoogte gebracht van de leveringsdatum via de site van Alphabet tot alles op xxx stopped. Ik moest daarna zelf naar informatie over de levering zoeken en kreeg van Mercedes eigenlijk nooit meer een update met een leveringsdatum. Aangezien het nog ~5 maanden heeft geduurd tot de effectieve levering is het heel vervelend omdat het dan bvb moeilijk wordt om vakantie te plannen. Eens de auto beschikbaar was ging het weer prima (gemakkelijk afspraak te maken, vlotte leverings process. Goede uitleg gekregen, ....)
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
6/3/2025
5
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
6/3/2025
5
Goed geholpen om de juiste keuze te maken.
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
6/3/2025
4
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
6/3/2025
5
Na een technisch mankement aan mijn wagen (koeling) kreeg ik een prijsofferte waarbij deze integraal werd betaald via de garantie. Het onthaal en technische uitleg over wat ging gebeuren verliep heel positief. Misschien spijtig dat er geen vervangwagen was omdat het herstel toch wel wat tijd vroeg.
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
6/3/2025
5
alle vernoemde problemen werden opgelost
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
28/2/2025
5
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
28/2/2025
5
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
27/2/2025
5
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
27/2/2025
5
Ik ben goed ondersteund geweest bij de aankoop van mijn xxx Mercedes. Dit geldt ook voor wat betreft de aanvraag van de premie voor elektrische voertuigen.
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
24/2/2025
3
Overall it is a standard car maintenance service and all what's needed is done. I asked to fix a minor thing which seemed to be obviously easy to repair but the answer was that it requires the whole part to be replaced. That didn't convince me. For the rest ok.
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
24/2/2025
5
Goede communicatie, klantvriendelijke personeel.
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
23/2/2025
2
Er gebeuren systematische vervangingen zonder dat dit nodig is door het minimale aantal gereden kilometers. Het is een opgelegd pakket, nodig of niet. Dit is niet correct. Rekening van om en bij de xxx euro voor een onderhoud na xxx jaar ( nieuwe wagen, geen occasie) en xxx km per jaar gereden.
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
22/2/2025
4
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
16/2/2025
5
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
16/2/2025
3
Beste, Met afspraak toch 2.45 u gewacht op wagen ( batterij vervangen) = te lang. Blijkbaar was de wagen al vroeger klaar( zag hem op de parking staan)toen ik ging horen hoe het zat vertelde u medewerker dat de rekening nog niet gemaakt was. Mvg
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
16/2/2025
5
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
16/2/2025
5
Vriendelijk onthaal en ook goed en zo snel mogelijk geholpen door de garage
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
15/2/2025
4
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
8/2/2025
5
Heel vriendelijk en behulpzaam personeel
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
8/2/2025
3
communicatie laat te wensen over; Wachttijd voor een afspraak veel te lang
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
8/2/2025
5
Prise en charge tout de suite.serviabilite.correct.a l écoute.proposition de café .
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
7/2/2025
5
Vriendelijk Behulpzaam Efficient
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
7/2/2025
5
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
7/2/2025
5
positieve ervaring geen problemen alles hersteld zoals gevraagd. wel lange wachttijden vooraleer je kan langsgaan
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
7/2/2025
5
Perfecte service, zoals het hoort.
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
6/2/2025
5
GMS Leuven
Sales
Voitures particulières
6/2/2025
5
Goed en vriendelijk geholpen.
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
6/2/2025
5
Prima, uitstekende service en uitleg over de uit te voeren werkzaamheden.
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
6/2/2025
5
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
5/2/2025
5
Top ! Zowel inzake afspraken als uitvoering van het werk. Ook knappe feedback via filmpje.
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières
30/1/2025
4
Te lange wachttijd voor een afspraak
GMS Leuven
Customer Service
Voitures particulières